Wat heb ik nu weer gedaan!?Ik doelde meer op de kneusjes hier in ott
Precies wat ik zeg. Je vraagt aandacht 😉Wat heb ik nu weer gedaan!?
Vind ik ook fijn om even te horen, we zien ze vast wel weer een keer verschijnen.
In een discus bak is altijd 1 kneusje. Het schatje die de rangorde in stand houdt.
Allemaal mietjes die sluiers.
voordeel daarvan is dat je bak niet uitpuilt van de slobbers 😀Ja daar heb je gelijk in. Het enige wat ze kunnen is hap, slik , weg.
Precies wat ik zeg. Je vraagt aandacht 😉
Vandaar dat ik er zo dol op ben.
Willem.... oh die zag ik vanmorgen onder de stenen zitten in mijn bak. Ik dacht nog "Hee daar heb je Willem" en toen zat-ie al in mijn bodemzuiger, zo door de slang heen en de tuin in 😀
Hij kruipt nu waarschijnlijk rond tussen de plantjes in de vijver... Maar hij is iedere keer wel zo slim om zijn sporen in de bak na te laten...Ooh dat meen je niet dat is schrikken. Leeft hij nog?
Wie zoveel reclame maakt voor zichzelf moet daar natuurlijk voor betalen.Wat ik mij afvraag: Dhr. Bertus is aquaforum donateur... krijgt hij dat geld nu terug?
Er zijn gewoon veel te veel mensen die " happen", sommige mensen moet je gewoon hun ding laten doen en je er niet te veel van aantrekken. Ik vat in ieder geval op een forum nooit iets persoonlijk op, dat scheelt een stuk. En soms hebben mensen die nors, nukkig of onbeleefd zijn ook wel eens gelijk. Soms ook niet, maar dat geldt voor iedereen.Hij heeft er gewoon op aangestuurd lijkt het
Hij kruipt nu waarschijnlijk rond tussen de plantjes in de vijver... Maar hij is iedere keer wel zo slim om zijn sporen in de bak na te laten...
Er zijn gewoon veel te veel mensen die " happen", sommige mensen moet je gewoon hun ding laten doen en je er niet te veel van aantrekken. Ik vat in ieder geval op een forum nooit iets persoonlijk op, dat scheelt een stuk. En soms hebben mensen die nors, nukkig of onbeleefd zijn ook wel eens gelijk. Soms ook niet, maar dat geldt voor iedereen.
Ja je hebt helemaal gelijk, of toch niet.Er zijn gewoon veel te veel mensen die " happen", sommige mensen moet je gewoon hun ding laten doen en je er niet te veel van aantrekken. Ik vat in ieder geval op een forum nooit iets persoonlijk op, dat scheelt een stuk. En soms hebben mensen die nors, nukkig of onbeleefd zijn ook wel eens gelijk. Soms ook niet, maar dat geldt voor iedereen.
Ik ken 'm alleen van dit forum, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar sommigen zijn beter in communiceren dan anderen, en dat is soms best wel lastig.Zit zeker wat in, maar mensen tot treurens toe hun gang laten gaan is ook zo wat.
Meneer heeft al vaker een ban gehad, en niet alleen op dit forum... dat mag toch wel wat zeggen.
Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...😀 Wat een slimmerd 😀
Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...
Pas nou maar op.Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...
Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...
Ik ben heel beheerst, volkomen ZenIk heb gelukkig nooit Suske en Wiske s gelezen want blijkbaar tast dit ergens de hersens aan. Geeft problemen met zelf beheersing 😉
Was geen inspanning hoor, kwam gewoon bovenborrelen. Gewoon een gekke inval... 😀Tja wat kan ik zeggen;
Als eerste respect voor al je inspanningen Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe je met dit alles bezig ben geweest.
Jammer dat andere de pineut zijn.
Dif-tor heh smusma
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.