Het Grote "Offtopic"-topic!


In een discus bak is altijd 1 kneusje. Het schatje die de rangorde in stand houdt.
 
In een discus bak is altijd 1 kneusje. Het schatje die de rangorde in stand houdt.

Bij sluiers heb je dit gedoe gelukkig niet met pispaaltjes, alfa mannetje en rangorde. Die zijn erg vreedzaam. Je heb wel karakters ertussen maar dit geeft verder geen botsingen. Zijn erg makkelijk te lezen en lezen ook het gedrag van hun baasje als het voer tijd is.
 
Je bent toch niet jaloers op de Almerianen?
 
25 pagina's al weer, waar is Willem?
 
Meneer @Bertus heeft het dit keer wel heel kort volgehouden om geen ban te krijgen :D

was ook stront vervelend bezig, we kennen m als een wat norse man maar ditmaal was het veel te vaak raak en ging het veel te ver.
 
Willem.... oh die zag ik vanmorgen onder de stenen zitten in mijn bak. Ik dacht nog "Hee daar heb je Willem" en toen zat-ie al in mijn bodemzuiger, zo door de slang heen en de tuin in :D
 
Willem.... oh die zag ik vanmorgen onder de stenen zitten in mijn bak. Ik dacht nog "Hee daar heb je Willem" en toen zat-ie al in mijn bodemzuiger, zo door de slang heen en de tuin in :D

Ooh dat meen je niet dat is schrikken. Leeft hij nog?
 
Meneer @Bertus heeft het dit keer wel heel kort volgehouden om geen ban te krijgen :D

was ook stront vervelend bezig, we kennen m als een wat norse man maar ditmaal was het veel te vaak raak en ging het veel te ver.
Hij heeft er gewoon op aangestuurd lijkt het
 
Wat ik mij afvraag: Dhr. Bertus is aquaforum donateur... krijgt hij dat geld nu terug?
 
Wat ik mij afvraag: Dhr. Bertus is aquaforum donateur... krijgt hij dat geld nu terug?
Wie zoveel reclame maakt voor zichzelf moet daar natuurlijk voor betalen.

Commercieel adverteren, 150 euro per maand.
 
Hij heeft er gewoon op aangestuurd lijkt het
Er zijn gewoon veel te veel mensen die " happen", sommige mensen moet je gewoon hun ding laten doen en je er niet te veel van aantrekken. Ik vat in ieder geval op een forum nooit iets persoonlijk op, dat scheelt een stuk. En soms hebben mensen die nors, nukkig of onbeleefd zijn ook wel eens gelijk. Soms ook niet, maar dat geldt voor iedereen.
 
Er zijn gewoon veel te veel mensen die " happen", sommige mensen moet je gewoon hun ding laten doen en je er niet te veel van aantrekken. Ik vat in ieder geval op een forum nooit iets persoonlijk op, dat scheelt een stuk. En soms hebben mensen die nors, nukkig of onbeleefd zijn ook wel eens gelijk. Soms ook niet, maar dat geldt voor iedereen.

Zit zeker wat in, maar mensen tot treurens toe hun gang laten gaan is ook zo wat.

Meneer heeft al vaker een ban gehad, en niet alleen op dit forum... dat mag toch wel wat zeggen.
 
En tijdens het afhevelen klonk in mijn gedachten de carnavalskraker " Willempie", kon ik helemaal niks aan doen :D Ken je 'm nog? " Willempie hoor je overal, Willempie 't is een raar geval..."
 
Er zijn gewoon veel te veel mensen die " happen", sommige mensen moet je gewoon hun ding laten doen en je er niet te veel van aantrekken. Ik vat in ieder geval op een forum nooit iets persoonlijk op, dat scheelt een stuk. En soms hebben mensen die nors, nukkig of onbeleefd zijn ook wel eens gelijk. Soms ook niet, maar dat geldt voor iedereen.
Ja je hebt helemaal gelijk, of toch niet.
 
Zit zeker wat in, maar mensen tot treurens toe hun gang laten gaan is ook zo wat.

Meneer heeft al vaker een ban gehad, en niet alleen op dit forum... dat mag toch wel wat zeggen.
Ik ken 'm alleen van dit forum, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar sommigen zijn beter in communiceren dan anderen, en dat is soms best wel lastig.
 
:D Wat een slimmerd :D
Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...
 
Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...

Hoho, Giebeltje Vandersteen zowaar!
Sterke titel alleszins! De Slimme Slijmzwam!
 
Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...
Pas nou maar op.
Straks stuurt B. je met zijn teleportmachine naar een hele slijmerige wereld.
 
Willem, de Slimme Slijmzwam. Hee, dat lijkt wel de titel van een Suske en Wiske album! De Slimme Slijmzwam. Ik zie het al helemaal voor me: Professor Barabas onderzoekt een bijzonder plantje, de Slimme Slijmzwam, gevonden in diverse aquariums. Dit plantje plant zich op mysterieuze wijze voort, en professor Barabas ontdekt dat een Vlaamse aquariaan, Willem, naarstig op zoek is naar dit plantje. Wat zijn de plannen van de mysterieuze Willem? Wil hij dit intelligente plantje gaan gebruiken om stiekem informatie te verzamelen in alle aquaria in Nederland en Belgie, of gaat het verder? Is Willem uit op de Wereldheerschappij? Suske en Wiske gaan op onderzoek uit...

Ik heb gelukkig nooit Suske en Wiske s gelezen want blijkbaar tast dit ergens de hersens aan. Geeft problemen met zelf beheersing ;)
 
Ja, dat vrees ik ook... We hebben trouwens de laatste week de oudste afleveringen van Star Trek zitten kijken, werkt ook wel inspirerend...Dit slijmerige slijmzwammetje is volgens Professor Barabas vast een organisme dat via een meteoriet op onze aarde is neergekomen, waar het een totaal eigen leven leidt :D Van de mysterieuze Willem is bekend, dat hij zich voornamelijk in zwart hult, dan wel onzichtbaar is. Hij heeft ook een voorkeur voor haast buitenaardse muziek. Wat is de connectie tussen de mysterieuze Willem en de Slimme Slijmzwam?
 
Tja wat kan ik zeggen;

Als eerste respect voor al je inspanningen :thumbs: Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe je met dit alles bezig ben geweest.

Jammer dat andere de pineut zijn.

Dif-tor heh smusma
 
I am gross and perverted I'm obsessed and deranged
I have existed for years But very little has changed
I'm the tool of the government
And industry too
For I am destined to rule And regulate you

I may be vile and pernicious
But you can't look away
I make you think I'm delicious
With the stuff that I say
I am the best you can get
Have you guessed me, yet?

I'm the slime oozin' out From your TV set

 
Laatst bewerkt:
Tja wat kan ik zeggen;

Als eerste respect voor al je inspanningen :thumbs: Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe je met dit alles bezig ben geweest.

Jammer dat andere de pineut zijn.

Dif-tor heh smusma
Was geen inspanning hoor, kwam gewoon bovenborrelen. Gewoon een gekke inval... :D
 

Terug
Bovenaan