willem666
Well-known member
- Lid geworden
- 18 oktober 2015
had mijn bericht nog even aangepast en iets genuanceerd 🙂
Got your back!
Covered!
had mijn bericht nog even aangepast en iets genuanceerd 🙂
😱Middag Willem
Nu de hele OTT-storm stilaan gaan liggen is kunnen we ons hopelijk opmaken voor een rustiger periode in dit topic...
Een paar bedenkingen bij het verloop tot nu toe:
1-Aan al wie zich stoort aan het OTT:
Probeer er mee te leven, negeer het desnoods!
Eén maal je bedenkingen plaatsen is geen probleem maar het is eigenlijk ook genoeg.
Die bedenkingen en dat ongenoegen tot vervelens toe blijven herhalen is onnodig, zelfs contraproductief. Je maakt er vooral jezelf ongelukkig mee.
Want: eindeloze herhaling van ongenoegen werkt! Maar dan vooral op de zenuwen. 😀
Juist hé?
En het kost ook kostbare energie aan de klager, energie die anders voor positieve zaken kan gebruikt worden...
Dus:
Onthoud u van gezeur en geklaag, doe het niet morgen maar doe het vandaag!
2-Aan de liefhebbers van het OTT:
Laten we het OTT zoveel mogelijk gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het opvangen van offtopic vragen en reacties uit andere topics. Dus het filteren van het forum zodat alle topics zoveel mogelijk gespaard blijven van offtopic geneuzel.
Hou het gezellig maar niet té gezellig want dan maken de fans van het GMT zich zorgen over overlappingen en andere horrorscenario's.
Dus:
Hou het leuk in peis en vree, liefst offtopic zo vermijd je overlappingen met het GMT!
Hopelijk nu: Happy happy, joy joy?
Ik ben Willem niet en ook vast niet zo goed in uitleggen maar in het OTT is het de bedoeling dat men middels een quote reageert op een post uit een ander topic om in dat andere topic de boel niet te vervuilen omdat dit anders off topic zou zijn. Hier in het OTT kan men na de quote dan wel off topic op zo n post reageren.
Daarbij is het hier in het OTT ook de bedoeling dat het geen babbeltopic wordt zoals het GMT maar enkel met quotes van posten uit andere topics en daar de reacties op.
Dat wil ik graag afzwakken met deels mislukt, en nadat er een mededeling van willem666 is gekomen om dit weer in het gareel te krijgen, dus geef het nog even een kans zou ik adviseren.Dan zou ik zeggen dat het OTT mislukt is
Dan zou ik zeggen dat het OTT mislukt is.
Dat wil ik graag afzwakken met deels mislukt, en nadat er een mededeling van willem666 is gekomen om dit weer in het gareel te krijgen, dus geef het nog even een kans zou ik adviseren.
Oh, maar Ton. Daar gaat het mij niet om. Het mag wat mij betreft tot in eeuwigheid blijven bestaan. Ik heb alleen het doublure idee van beide babbelboxen. Een voorbeeld: Stel dat je in een gesprekstopic over het maken en plaatsen van een spraybar een reactie krijgt van iemand die zegt, "Maar wat is nu de beste plek voor mijn diffuser?" Dat zou daar Off topic zijn dus. Dan zou je deze persoon niet naar het OTT moeten verwijzen maar in dit geval naar het CO2 forumdeel! Eigenlijk geldt dit voor alle onderwerpen, er bestaan al forums voor tenzij het iets heel algemeens is waar geen topic voor is. En dan kan je dus gewoon naar het GMT of, voor mijn part het OTT. Beide zou mijn inziens niet nodig zijn.
Juist Ben, soms veranderd er een serieus topic naar gelang de adviezen of inzichten, en kan een alg probleem omslaan naar een Co2 probleem en adviezen om maar wat te noemen, maar als men daar grapjes over gaat maken in welk opzicht dan ook ( ik kan zo gauw daar geen voorbeeld voor vinden) dan is het off-topic en kan dat beter naar het OTT.Oh, maar Ton. Daar gaat het mij niet om. Het mag wat mij betreft tot in eeuwigheid blijven bestaan. Ik heb alleen het doublure idee van beide babbelboxen. Een voorbeeld: Stel dat je in een gesprekstopic over het maken en plaatsen van een spraybar een reactie krijgt van iemand die zegt, "Maar wat is nu de beste plek voor mijn diffuser?" Dat zou daar Off topic zijn dus. Dan zou je deze persoon niet naar het OTT moeten verwijzen maar in dit geval naar het CO2 forumdeel! Eigenlijk geldt dit voor alle onderwerpen, er bestaan al forums voor tenzij het iets heel algemeens is waar geen topic voor is. En dan kan je dus gewoon naar het GMT of, voor mijn part het OTT. Beide zou mijn inziens niet nodig zijn.
Je punt is duidelijk Richard.ik ga het nog een keer zeggen:
stel de gesprekken (en dan heb ik t over het slap geouwehoer) hier gaan verhuizen naar het GMT, dan wordt binnen no-time daar weer gezeikt over dat er zoveel onzin in t GMT staat....
ik kan de mensen zo aanwijzen....
iemand die het tegendeel durft te beweren?
Je punt is duidelijk Richard.
We zijn allemaal vrij om onze mening ergens over te geven, Willem. Dat doe ik met respect naar jou toe, eigenlijk naar iedereen. Jullie mening wordt geacht. Maar ik heb vragen, waarbij ik elke keer heel duidelijk hebt gesteld waar het mij om gaat en wat niet duidelijk is. We hoeven het niet eens te zijn maar deze vrijheid ontneemt mij niemand. Maar als gezegd; met respect én waardering voor elke andere mening! Verder waren en zijn deze reacties gegeven aan personen die naar mij toe een verklaring trachten te geven over waarom iets is zoals het is. En ook voor die verklaringen heb ik waardering en respect!
De korte versie: Het OTT is eigenlijk een filter voor topicvervuiling allerhande.
That's it!
Ter illustratie: het eerste OTT besloeg intussen 20 pagina's. Eigenlijk 20 pagina's vol zaken die anders diverse topics op het forum zouden vervuilen.
Door iets of iemand te quoten en die quote in het OTT te plakken nodig je die persoon eigenlijk uit om hier verder te keuvelen in plaats van in iemand anders topic...
Makkelijk en proper.
Het OTT heeft dus zeker een functie en heeft die functie in mijn ogen ook al bewezen. Wie twijfelt kan altijd het vorige OTT eens doorlezen.
helemaal mee eens, het echte slappe geouwehoer hoort daar thuis lijkt me.Misschien moeten we het slowchat gebeuren gewoon verplaatsen naar de chat. Die kan iedereen aan of uit zetten en vervuilen we geen topics meer en daar is de chat dacht ik ook voor!
Oh ja, goedemorgen. 🙂
Tijd voor de sportschoolGelukkig doe ie het weer en die knop vindt ik ook maar een onding hoor. Je drukt vaak je hand blauw op dat ding.
Hoe zou jij het vinden als jij je kroketjes zou moeten inleverenMisschien een hamburger minder eten dan 😀 😉
Nou ja als je daardoor wel een grotere bak kan bekostigen dan is het een mogelijke optie 😀 😀. Dan koop ik wel een goedkopere voordeel doos frikandellen met 20st 😀😛Hoe zou jij het vinden als jij je kroketjes zou moeten inleveren
Ho....wacht......komen er nog meer bakken😱ik ga binnen een paar maand 2 bakken van 160x60x60 boven elkaar plaatsen zonder tussenstaanders 🙂
Ho....wacht......komen er nog meer bakken😱
Past dit allemaal in je huis Je gaat het nog druk krijgen met zoveel bakken.Ja dat klopt! nog een zelfde stelling erbij + 2bakken van 160x60x60.
Ik heb vandaag inspectie gehad, en ben goedgekeurd
Heb tevens nog de middelen gekregen om mijn bakken goed op te starten!
Bekijk bijlage 288270
Past dit allemaal in je huis Je gaat het nog druk krijgen met zoveel bakken.
Das wel mooi, je kunt je achterste nog net keren zeg maar😀Jahoor, allemaal in 1 kamer zelfs.
Salmiak om de nieuwe bak mee te starten.Ik heb vandaag inspectie gehad, en ben goedgekeurd
Heb tevens nog de middelen gekregen om mijn bakken goed op te starten!
Bekijk bijlage 288270
Valt mee, mijn dikke buik paste er tussenDas wel mooi, je kunt je achterste nog net keren zeg maar😀
Scherp!Ho....wacht......komen er nog meer bakken😱
Hoop wel dat jij regelmatig je handen wast, zo vaak als jij handjes geeft😀Handjes geven!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.