bderooij
Well-known member
..............uh...jij past wel bijna 2x in mij hoor....
..............uh...jij past wel bijna 2x in mij hoor....
Hebben we het nu over de omvang van onsuh...jij past wel bijna 2x in mij hoor....
Ik krijg hier hele nare gedachten erbij.....uh...jij past wel bijna 2x in mij hoor....
Zeg ik dacht dat jij aan het rijden was dus let maar op de weg.hij is maar een klein iel oud manneke en ik een grote erg stevige vrouw. Thats all
Dit maakt het niet beter hoor. Maar juist ergerhij is maar een klein iel oud manneke en ik een grote erg stevige vrouw. Thats all
Groot en stevig is nog voorzichtig uitgedrukt hoorDit maakt het niet beter hoor. Maar juist erger
Dat kan dus echt niet WouterKom ik aan met 12:0,4 xD
Nee ik merk het 😱Dat kan dus echt niet Wouter
Geen wonder dat de laatste foto van je aquarium al weer even geleden is, het is natuurlijk één grote algbendeNee ik merk het 😱
Vloeken in de kerk natuurlijk…
Doe niet meer aan EI en RR is ook achterhaald
Dat ik druk ben met 2 kinderen, een huishouden, klussen, werken en gezellig doen thuis telt allemaal niet mee xDGeen wonder dat de laatste foto van je aquarium al weer even geleden is, het is natuurlijk één grote algbende
En je denkt ons af te kunnen leiden met foto's van vieze derrie en high tech apparatuur.
Ja, zeg, wat is er nou belangrijker?Dat ik druk ben met 2 kinderen, een huishouden, klussen, werken en gezellig doen thuis telt allemaal niet mee xD
Nope.Dat ik druk ben met 2 kinderen, een huishouden, klussen, werken en gezellig doen thuis telt allemaal niet mee xD
Smoesjes, allemaal smoesjesDat ik druk ben met 2 kinderen, een huishouden, klussen, werken en gezellig doen thuis telt allemaal niet mee xD
Je bent een schande voor dit forumKom ik aan met 0.5 : 2 xD
Ik heb geen flauw idee van mijn fosfaat waarde. Ben ik nu nog erger?Je bent een schande voor dit forum
Wat denk je zelf, niet meten is de grootste zonde van allemaalIk heb geen flauw idee van mijn fosfaat waarde. Ben ik nu nog erger?
Nu beledig je alle EI gebruikers want die meten ook eigenlijk nooit😱Wat denk je zelf, niet meten is de grootste zonde van allemaal
Ik meer genoeg hoor...Wat denk je zelf, niet meten is de grootste zonde van allemaal
Allemaal zondenarenNu beledig je alle EI gebruikers want die meten ook eigenlijk nooit😱
Millimeters en centimeters tellen hier niet meeIk meer genoeg hoor...
TopperHahaha was meteen maar begonnen met snoeien en pillen in de bodem duwen xD
Kan je alvast vertellen dat die nog wel ff gaan duren, ben druk tot na de kerst…Topper
Wacht vol spanning op de komende aquariumfoto's.
Kan je alvast vertellen dat die nog wel ff gaan duren, ben druk tot na de kerst…
Volt, amperes, ohms?Millimeters en centimeters tellen hier niet mee
Kerst 2024 bedoel je tochKan je alvast vertellen dat die nog wel ff gaan duren, ben druk tot na de kerst…
Ook wel de eerstvolgende keer dat John een douche neemtKerst 2024 bedoel je toch
Ik vind dat jij nummer 1 bent en @stefanC Voorbij gegaan bent met het pesten van John.Ook wel de eerstvolgende keer dat John een douche neemt
Ik zou je nu een gele kaart moeten geven maar die kan ik niet vinden en nu weet ik niet wat ik moet doen. Zal ik dan maar rood geven of...........................Ik vind dat jij nummer 1 bent en @stefanC Voorbij gegaan bent met het pesten van John.
Ga zo door 😀
STEFAN jij mag ook door gaan.
Altijd leuk John te pesten. Dat maakt het forum nou zo leuk!
Moet wel ff minder popcorn gaan eten
Je kan ons ook ontslaan mits een vergoeding zoals bij Koeman van +/- 13 milj euro ??Ik zou je nu een gele kaart moeten geven maar die kan ik niet vinden en nu weet ik niet wat ik moet doen. Zal ik dan maar rood geven of...........................
Ach mensen grapjes en soms wat pesten hoort erbij en als je maar weet tegen wie je het zegt is dat denk ik geen probleem. Zolang we maar respect betonen
Ik ben bereid je een vergoeding van 1% te geven van je salaris die je van me hebt gehadJe kan ons ook ontslaan mits een vergoeding zoals bij Koeman van +/- 13 milj euro ??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.