Het Grote "Offtopic"-topic!


hij is maar een klein iel oud manneke en ik een grote erg stevige vrouw. Thats all
 
Nee ik merk het :eek:
Vloeken in de kerk natuurlijk…
Doe niet meer aan EI en RR is ook achterhaald
Geen wonder dat de laatste foto van je aquarium al weer even geleden is, het is natuurlijk één grote algbende ;))
En je denkt ons af te kunnen leiden met foto's van vieze derrie en high tech apparatuur.
 
Geen wonder dat de laatste foto van je aquarium al weer even geleden is, het is natuurlijk één grote algbende ;))
En je denkt ons af te kunnen leiden met foto's van vieze derrie en high tech apparatuur.
Dat ik druk ben met 2 kinderen, een huishouden, klussen, werken en gezellig doen thuis telt allemaal niet mee xD
 
I Love You Anniversary GIF by GIPHY Studios Originals
 
Ook wel de eerstvolgende keer dat John een douche neemt
Ik vind dat jij nummer 1 bent en @stefanC Voorbij gegaan bent met het pesten van John.

Ga zo door 😀

STEFAN jij mag ook door gaan.

Altijd leuk John te pesten. Dat maakt het forum nou zo leuk!

Moet wel ff minder popcorn gaan eten
 
Ik vind dat jij nummer 1 bent en @stefanC Voorbij gegaan bent met het pesten van John.

Ga zo door 😀

STEFAN jij mag ook door gaan.

Altijd leuk John te pesten. Dat maakt het forum nou zo leuk!

Moet wel ff minder popcorn gaan eten
Ik zou je nu een gele kaart moeten geven maar die kan ik niet vinden en nu weet ik niet wat ik moet doen. Zal ik dan maar rood geven of...........................:pp
Ach mensen grapjes en soms wat pesten hoort erbij en als je maar weet tegen wie je het zegt is dat denk ik geen probleem. Zolang we maar respect betonen:deal:
 
Ik zou je nu een gele kaart moeten geven maar die kan ik niet vinden en nu weet ik niet wat ik moet doen. Zal ik dan maar rood geven of...........................:pp
Ach mensen grapjes en soms wat pesten hoort erbij en als je maar weet tegen wie je het zegt is dat denk ik geen probleem. Zolang we maar respect betonen:deal:
Je kan ons ook ontslaan mits een vergoeding zoals bij Koeman van +/- 13 milj euro ??
 

Terug
Bovenaan