Het Grote "Offtopic"-topic!


O wow. Ja in elke bak heb ik meerdere holletjes liggen. Daar kijkt hij amper naar om, hij parkeert zich liever tussen stukken hout. :) Ze schijnen met die holen vrij specifiek te kunnen zijn inderdaad. Hebben bijv het liefst bepaalde verhoudingen, en de ingang haaks op de waterstroming of zo.... daar doe ik eerlijk gezegd niet aan...

Ik las nog ergens dat de cf. cirrhosus misschien wel een hybride is van meerdere onbekende soorten. Kan misschien verklaren waarom er soms een verschil is in agressie? En waarom sommige vrij groot worden terwijl andere (zoals die van mij) de 10 cm niet halen...
Dat is nieuw voor mij (dat het een hybridevis zou zijn) maar verklaart inderdaad wel waarom de groottes soms zo verschillen, of agressie gelinkt kan worden aan hybride weet ik niet eerlijk gezegd, als ik kijk naar mijn longfins (wat dus feitelijk ook een hybride is) zijn het maar doetjes maar had ik 1 agressieve vrouw die geen andere vrouwen om haar heen dulde en de man tot wanhoop dreef (letterlijk) waarbij de man het ternauwernood overleeft heeft door hem apart te zetten
 
Om ff on(off)topic te gaan...
Wat staat er bij jullie op het menu vandaag?

Hier deze morgen: ommelet met kaas
Dan een bierpauze
Deze midde croque monsieur
Deze avond: zwitserse preischotel


Mmmm
 
Nou eet smekelijk Stijn en wat we hier gaan eten zie ik straks wel in de winkel. Ik heb net eerst maar een simpel broodje gegeten.
 
Thx!

Het is ook een simpel broodje geworden met smeerkaas :)
Straks ook boodschappen doen...
 
Als pro ben ik dan ook wakker van 2u30 deze morgen... vraag me niet waarom, ik weet het zelf niet :') voor mij is het al namiddag nu...
 
Er wordt aan gewerkt!...
 

Bijlagen

  • 20211118_121438.jpg
    20211118_121438.jpg
    275.2 KB · Weergaven: 71
Als je nu eens je externe filter hoger plaatst dan het wateroppervlak, en werkt met een opvoerpompje in je aquarium, dan is het probleem met het heveleffect opgelost, niet?
 

Terug
Bovenaan