Tja dat is denk ik een utopie maar als we allemaal wat rekening met elkaar houden en respect tonen dan komen we al heel ver denk ik.Dan zou er een ideale wereld zijn.
Tja dat is denk ik een utopie maar als we allemaal wat rekening met elkaar houden en respect tonen dan komen we al heel ver denk ik.Dan zou er een ideale wereld zijn.
Wat een mooie post! Volledig mee eens!
De media doet er ook aan mee, zorgen voor verdeeldheid, social media ook...
Mocht iedereen nu eens P.L.U.R kennen...
Peace,Love,Unity,Respect kennen...
Ik heb PLUR leren kennen door een groep moderne hippies... (omdat ook zo ene ben)
Dan zou er een ideale wereld zijn.
Maarja, leren leven met corruptie, hoort er bij zeker
Het word mij steeds duidelijker dat jij een duistere invloed hebt op de mensen op dit forumMike was mijn chauffeur, en is inmiddels ook onderweg naar blackwater 😉
Het word mij steeds duidelijker dat jij een duistere invloed hebt op de mensen op dit forum
Ach het heeft vele voordelen. Je ziet de bacteriebloei niet en ook geen algen dus je zult je veel minder ergeren dan met een plantenbak
Die heeft te druk voor die onzin momenteel😆Ik mis @Ruben:LOL:01 hier...
Is dit het Star Wars topic??
Dat zal de leeftijd zijn ;-)Die heeft te druk voor die onzin momenteel😆
is dit die evolutie waar je het over hebt?Ik noem het evolutie...
De coronaregels zijn er om elkaar te beschermen, de vaccins ook..
Voor het eerst in jaren beginnen ze in te zien dat we door de wetenschappelijke revolutie, de planeet naar de Kl**** aan het helpen zijn...
Co2 is mss handig voor het aquarium...
Maar teveel en de lage landen worden het mytische Atlantis...
De omschakeling naar duurzaamheid is begonnen.
Ik vind dit al een stap vooruit 🙂
Ia dat zo want dan heb ik liever niet dat je dat aan Jessica verteld via messenger😆Was toen nog de tijd dat je een vrouw aan de ketting mocht leggen is nu tegenwoordig strikt verboden vreemd toch
Dat ga ik haar nog niet vertellen . Voordeel voor jou is dat ze in Grunn 30 jaar achter lopen op de rest van de wereldIa dat zo want dan heb ik liever niet dat je dat aan Jessica verteld via messenger😆
Gelukkig maar want toen mocht dat nog volgens mij dus dan hoef ik niets te veranderenDat ga ik haar nog niet vertellen . Voordeel voor jou is dat ze in Grunn 30 jaar achter lopen op de rest van de wereld
is dit die evolutie waar je het over hebt?
Als de mensen blijven kweken zoals konijnen...
Moeten we anders gaan denken.
En van die youtube creators ben ik geen fan
Filmkes maken om in het yt algoritme te geraken en winst te maken vindk een plaag..
De jacht op fakenews mag voor mij geopend en beloond worden...
ik ben ook tegen fake nieuw beginnen we bij de nosAls de mensen blijven kweken zoals konijnen...
Moeten we anders gaan denken.
En van die youtube creators ben ik geen fan
Filmkes maken om in het yt algoritme te geraken en winst te maken vindk een plaag..
De jacht op fakenews mag voor mij geopend en beloond worden...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.