- Lid geworden
- 28 september 2016
Even Raoul uitnodigen, ben je zo van je te snel groeiende plant afIk geef normaal de Micromix en nitraat en fosfaat tot zo n 15/1,5 maar doe niets bij de wortels en toch groeit het harder dan ik wil.
Even Raoul uitnodigen, ben je zo van je te snel groeiende plant afIk geef normaal de Micromix en nitraat en fosfaat tot zo n 15/1,5 maar doe niets bij de wortels en toch groeit het harder dan ik wil.
Ja die is expert als het gaat om het leegtrekken van bakken en hij gaf al aan voor slechts 1 kroket dat te willen doen. Ik hou hem dus in gedachten.Even Raoul uitnodigen, ben je zo van je te snel groeiende plant af
Opzich is er therapie voor he? 😬Sorry je heet Edwin haha geen Erik, ouwe fraudeur❤
Hoezo? Men sprak jouw aan als Edwin toch op MP? Die therapie heb ik met succes afgerond. Nadat ik John heb leren kennen.Opzich is er therapie voor he? 😬
https://www.parnassiagroep.nl/uw-pr...dsstoornis/paranoide-persoonlijkheidsstoornis
Nee, dat was een screenshot van Facebook 😉Hoezo? Men sprak jouw aan als Edwin toch op MP? Die therapie heb ik met succes afgerond. Nadat ik John heb leren kennen.
Aha oke.Nee, dat was een screenshot van Facebook 😉
Lizzy is m'n echte naam 😃👍🏻Aha oke.
Dus jij heet echt lissy of lizzy? This triggers me
Haha dat trigger is maar een grap. Je had toch over paranoide therapie....Lizzy is m'n echte naam 😃👍🏻
Waarom triggert dit je?
Ik dacht ik begin alvast met de therapie 😜Haha dat trigger is maar een grap. Je had toch over paranoide therapie....
Ik dacht ik begin alvast met de therapie 😜
Ik denk omdat het een bijzondere vogel isWaarom triggert dit je?
Eigenlijk ben je dus vóór fake...., dat is jammer maar dat mag, als je er maar consequent in bent.ik ben ook tegen fake nieuw beginnen we bij de nos
Welke datingsite zijn we nou weer beland
Welke datingsite zijn we nou weer beland
Je mist ook de liefde van edwin?Het slijm druipt met al die posten hier van mn scherm inmiddels😆
Oké, ik kan het niet meer handelen. Jij wint 🤣
Nou Edwin was hier laatst op bezoek en ik kon er weinig Edwin achtigs aan zien hoor. Vond het al met al er meer Lizzyachtig uitzienJe mist ook de liefde van edwin?
Nobody cant refuse my love! Na de lockdown ff date?Oké, ik kan het niet meer handelen. Jij wint 🤣
Ja altijd goed 😉 Even aquariums checken 😃Nobody cant refuse my love! Na de lockdown ff date?
Rare idees van dates heb je, maar ok that will do it 😉Ja altijd goed 😉 Even aquariums checken 😃
Als je bij Liran bent maak je dan foto van zijn aquarium om met ons te delen ?Ja altijd goed 😉 Even aquariums checken 😃
Dat doe ik alleen met toestemming. Altijd eerst even toestemming vragen hè 🤪Als je bij Liran bent maak je dan foto van zijn aquarium om met ons te delen ?
Dat is idd beleefd om eerst toestemming te vragen .Dat doe ik alleen met toestemming. Altijd eerst even toestemming vragen hè 🤪
Nee mijn toestemming heb je niet.Dat doe ik alleen met toestemming. Altijd eerst even toestemming vragen hè 🤪
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.