Tja sorry Liran ik heb het jou al tienmaal gezegd ik wil geen date met jou 😀 😀Nee mijn toestemming heb je niet.
Zeker niet delen met belgen svp
Tja sorry Liran ik heb het jou al tienmaal gezegd ik wil geen date met jou 😀 😀Nee mijn toestemming heb je niet.
Zeker niet delen met belgen svp
Dat vind ik nou echt jammer. Zo jammer.Tja sorry Liran ik heb het jou al tienmaal gezegd ik wil geen date met jou 😀 😀
Eén en al liefde hier.Dat vind ik nou echt jammer. Zo jammer.
Toch houd ik van je
Eén en al liefde hier.
Ik begrijp het allemaal niet meer. Ik heb al 10x de kans gehad om Liran een gele kaart te geven en telkens heb ik het door de vingers te zien maar nog nooit heeft ie gezegd dat ie van me houdtDat vind ik nou echt jammer. Zo jammer.
Toch houd ik van je
Hij mag ook niet liegen dus .....Ik begrijp het allemaal niet meer. Ik heb al 10x de kans gehad om Liran een gele kaart te geven en telkens heb ik het door de vingers te zien maar nog nooit heeft ie gezegd dat ie van me houdt
John jij bent mijn stille liefdeIk begrijp het allemaal niet meer. Ik heb al 10x de kans gehad om Liran een gele kaart te geven en telkens heb ik het door de vingers te zien maar nog nooit heeft ie gezegd dat ie van me houdt
Gelukkig 😍 maar ik doe niet moeilijk over delen hoor. No worries!
Vrouw van mijn leven!Gelukkig 😍 maar ik doe niet moeilijk over delen hoor. No worries!
Ook niet met je goede vriendinnen ? Delen van vissen enz?Gelukkig 😍 maar ik doe niet moeilijk over delen hoor. No worries!
Dat gaat te ver hoor. Een man wil ik best delen, maar m'n vissen niet 😬Ook niet met je goede vriendinnen ? Delen van vissen enz?
Vandaar dat je van die grote vissen hebtik heb het probleem dat ik door mijn slecht zicht een begeleider bij me moet hebben, en die moet ook maar net kunnen
Misschien beter om een tijdje niet meer op het forum te zittenHeel gaaf, Albert!
Dankzij jou en Annemarie begint het reptielenvirus hier ook weer te kriebelen...
Valt mee hoor, de plannen waren er toch altijd wel om weer iets met een hagedisje te gaan doen 😉Misschien beter om een tijdje niet meer op het forum te zitten
Heb je net 1 van mijn dromen erbij 😉 Chinese wateragame.
Misschien beter om een tijdje niet meer op het forum te zitten
Dat wist ik🙄Heb je net 1 van mijn dromen erbij 😉 Chinese wateragame.
Jij bent bij deze dus niet uitgenodigd voor de bbq bij Richard.Pas jij maar op, anders gooi ik een fles PH Minus in je malawi bak! Zoiets?
Ik weet nergens vanJij bent bij deze dus niet uitgenodigd voor de bbq bij Richard.
Precies.Ik weet nergens van
Dat ligt er helemaal aan of je het wel met mijn mening eens bent!Ja ik begrijp BBQ bij mij thuis!
Leuk dat ik daar zelf nog wat in te zeggen heb
Als niemand maar de behoefte heeft m’n aquarium ruit eruit te slaan, co2 kraan open te draaien of pH minus in de bak te kieperen
We weten gewoon dat je dat leuk vindtLeuk dat ik daar zelf nog wat in te zeggen heb
Daarom dus een gastenlijst met alleen gerespecteerde en fatsoenlijke forumleden, geen gespuisAls niemand maar de behoefte heeft m’n aquarium ruit eruit te slaan, co2 kraan open te draaien of pH minus in de bak te kieperen
Je komt dus zelf ook niet, begrijp ik?Daarom dus een gastenlijst met alleen gerespecteerde en fatsoenlijke forumleden, geen gespuis
Ik heb carte blanche en mag overal komenJe komt dus zelf ook niet, begrijp ik?
Ik heb wel de behoefte om ff te niezen in je bak.Ja ik begrijp BBQ bij mij thuis!
Leuk dat ik daar zelf nog wat in te zeggen heb
Als niemand maar de behoefte heeft m’n aquarium ruit eruit te slaan, co2 kraan open te draaien of pH minus in de bak te kieperen
Dan wordt het een rustige BBQ met alleen Ben en ondergetekende aan tafelWe weten gewoon dat je dat leuk vindt
Daarom dus een gastenlijst met alleen gerespecteerde en fatsoenlijke forumleden, geen gespuis
Nee, ik mocht niet komenDan wordt het een rustige BBQ met alleen Ben en ondergetekende aan tafel
Dan heeft Richard pech want ik ga niet als enigste heen hoor. Straks mag ik niet eerder naar huis dan dat alles op is en ik ben niet zo n grote eter.Nee, ik mocht niet komen
Nee, en een kroket van de bbq lijkt me ook niet erg lekkerDan heeft Richard pech want ik ga niet als enigste heen hoor. Straks mag ik niet eerder naar huis dan dat alles op is en ik ben niet zo n grote eter.
mijn god. Laat die man lekker zijn kroket vreten. of het nou via boven of onder naar binnen en buiten gaat. who cares.
John eet jij lekker rustig je kroket op niks aan de handje. laat je niet gek maken jochie!
Hoppa!! Komen er toch mogelijkheden vrij?Dat gaat te ver hoor. Een man wil ik best delen, maar m'n vissen niet 😬
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.