Het Grote "Offtopic"-topic!


Eén en al liefde hier.
I Love You Hearts GIF by GIPHY Studios Originals
 
Dat vind ik nou echt jammer. Zo jammer.
Toch houd ik van je
Ik begrijp het allemaal niet meer. Ik heb al 10x de kans gehad om Liran een gele kaart te geven en telkens heb ik het door de vingers te zien maar nog nooit heeft ie gezegd dat ie van me houdt:juggle:
 
Ik begrijp het allemaal niet meer. Ik heb al 10x de kans gehad om Liran een gele kaart te geven en telkens heb ik het door de vingers te zien maar nog nooit heeft ie gezegd dat ie van me houdt:juggle:
Hij mag ook niet liegen dus .....
 
Ja ik begrijp BBQ bij mij thuis!

Leuk dat ik daar zelf nog wat in te zeggen heb :daisy:

Als niemand maar de behoefte heeft m’n aquarium ruit eruit te slaan, co2 kraan open te draaien of pH minus in de bak te kieperen :juggle:
 
Ja ik begrijp BBQ bij mij thuis!

Leuk dat ik daar zelf nog wat in te zeggen heb :daisy:

Als niemand maar de behoefte heeft m’n aquarium ruit eruit te slaan, co2 kraan open te draaien of pH minus in de bak te kieperen :juggle:
Dat ligt er helemaal aan of je het wel met mijn mening eens bent!
 
Leuk dat ik daar zelf nog wat in te zeggen heb :daisy:
We weten gewoon dat je dat leuk vindt :engel:

Als niemand maar de behoefte heeft m’n aquarium ruit eruit te slaan, co2 kraan open te draaien of pH minus in de bak te kieperen :juggle:
Daarom dus een gastenlijst met alleen gerespecteerde en fatsoenlijke forumleden, geen gespuis ;)):DD
 
Ja ik begrijp BBQ bij mij thuis!

Leuk dat ik daar zelf nog wat in te zeggen heb :daisy:

Als niemand maar de behoefte heeft m’n aquarium ruit eruit te slaan, co2 kraan open te draaien of pH minus in de bak te kieperen :juggle:
Ik heb wel de behoefte om ff te niezen in je bak.
 
We weten gewoon dat je dat leuk vindt :engel:


Daarom dus een gastenlijst met alleen gerespecteerde en fatsoenlijke forumleden, geen gespuis ;)):DD
Dan wordt het een rustige BBQ met alleen Ben en ondergetekende aan tafel:pp
:pp
 
mijn god. Laat die man lekker zijn kroket vreten. of het nou via boven of onder naar binnen en buiten gaat. who cares.

John eet jij lekker rustig je kroket op niks aan de handje. laat je niet gek maken jochie!
 

Terug
Bovenaan