LaLizzerd
Well-known member
Ja hoor, die man van mij zit niet vast aan de lijnHoppa!! Komen er toch mogelijkheden vrij?
En de vissen zit wel vast in een glazen bak.
Ja hoor, die man van mij zit niet vast aan de lijnHoppa!! Komen er toch mogelijkheden vrij?
Kijk nou, mijn vrouw komt wel eens uit de keuken. Misschien maakte ik de ketting wat te lang...?Ja hoor, die man van mij zit niet vast aan de lijn
En de vissen zit wel vast in een glazen bak.
Ieder zijn kink 😂Kijk nou, mijn vrouw komt wel eens uit de keuken. Misschien maakte ik de ketting wat te lang...?
Ieder zijn kink 😂
Ja, dat weet ik dat dit jouw kink is 🤪 dan alleen Catwoman toch?
Maar daar laat ik de mening van @michelle1 gaan. Zij is onze echte goudviskenner! ze denkt zelf soms dat ze een goudvis is!
Gepromoveerd totAh ik word gesummoned 🧞♀️.
Zijn dat coronavirussen die ik in de filter zie zitten
Ik ga hier geen filtermedia-oorlog voeren
Tijd voor een gele kaart misschien😛Hadden we hier niet een ander topic voor? 😛
Kweet nie, tis toch off topic?Hadden we hier niet een ander topic voor?
Ja, het is off-topic, dus geen chats die in andere topics on-topic zouden zijn 😛Kweet nie, tis toch off topic?
Het aanzetten tot GeweldTijd voor een gele kaart misschien😛
Tja als je de inleiding leest in het OTT dan mag allesJa, het is off-topic, dus geen chats die in andere topics on-topic zouden zijn 😛
Of misschien schrijf je graag ellenlange epistels over de grootte van volwassen maanvissen, wellicht heb je eigen theorieën over hoeveel maanvissen nu echt passen in een 180l bakje?
Feel free and let it out....
Oh top, da's lekker makkelijk! Wacht even, ik sluit alle andere topics, gaan we hier verderTja als je de inleiding leest in het OTT dan mag alles
Oh top, da's lekker makkelijk! Wacht even, ik sluit alle andere topics, gaan we hier verder
Dat maakt voor ons het modereren wel een stuk makkelijkerOh top, da's lekker makkelijk! Wacht even, ik sluit alle andere topics, gaan we hier verder
Ik zeg doen! Begin jij bovenaan? Dan begin ik onderaan, kunnen we het in een middag geregeld hebbenDat maakt voor ons het modereren wel een stuk makkelijker
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.