Cédric Vleminckx
Well-known member
Ik ben ouder en heb dus automatisch meer zeggenschap
Het ging ook niet om wie er langer lid is... We hebben het aantal gerapporteerde posts opgeteld, degenen met de meeste ging vaker in de trekking.
Ik ben ouder en heb dus automatisch meer zeggenschap
Het ging ook niet om wie er langer lid is... We hebben het aantal gerapporteerde posts opgeteld, degenen met de meeste ging vaker in de trekking.
Absoluut, sommigen zwemmen linksom, anderen rechtsom en de hele eigenwijzen achteruit.(Hoewel, er zijn grenzen. Ik betwijfel of een watervlo of een amoebe ook een karakter heeft. )🤔
Tenzij je drijvers hebt, daar zitten ze bij mij graag onder/tussenmaar veelal komen baby garnalen niet zo hoog en zitten die vaker wat lager in de
Dat zijn dus hoogvliegersTenzij je drijvers hebt, daar zitten ze bij mij graag onder/tussen
Of de inteeltgekte is na 16 jaar toegeslagenDat zijn dus hoogvliegers
Wat ik bedoel: Hitler kan je niet terugvinden
@willem666 heeft darkweb connecties zo te zien 😱
Nee hoor.Maffiosi!
Uit België! (Die zijn nog erger)Maffiosi!
Uit België! (Die zijn nog erger)
Geluk is met de dommenNiet, en ook geen last van condens in de droogkamer of in de kast.
Hoe dat kan? Nooit bij nagedacht..
Uit België! (Die zijn nog erger)
Hahaha! Het nummertje kende ik al lang maar ik moet zeggen dat ik nu de videoclip voor het eerst heb bekeken..maar denk alweer wat.....was......dat.......
Nooit gedacht dat iemand met zulke mooie aquaria zo'n slechte muzieksmaak kon hebbenHahaha! Het nummertje kende ik al lang maar ik moet zeggen dat ik nu de videoclip voor het eerst heb bekeken..
Wowkes, nog marginaler dan het nummer/lyrics!
TOP combinatie!
Marginaltieit en rijkdom hebben alvast één ding gemeenschappelijk:Wel een goed nummer .
Het ging niet over muzieksmaak maar over Belgische maffiosi, hé...Nooit gedacht dat iemand met zulke mooie aquaria zo'n slechte muzieksmaak kon hebben
Helaas heeft deze Drentsche boerin niet de juiste opleiding genoten en is ook absoluut niet goed in talen waardoor ik geen woord Frans verstaHet ging niet over muzieksmaak maar over Belgische maffiosi, hé...
Dit is alvast de Waalse versie... 🤣
Groot mandje.Het ging zelfs in het mandje...
Yep, vindt Zeeuws meisje (frau Antje) ook.Groot mandje
Eh................ik zeg niks🙄maar met mij is het goed gekomen
Wat Antje daar nou mee bedoeld dat snap zelfs ik niet. Misschien heeft ze ook teveel spacecake gehad net als Richard🙄Eh................ik zeg niks🙄
Maar dat gebeurt jou toch dagelijks, dat je het niet snapt?...dat snap zelfs ik niet...
GheheheheheAls je goed kijkt. Zijn dit net Rutte en de jonge
Nee, huhuhuh huhuh huhuhuhuh huhuh huhuh huhuhuhuhGhehehehehe
Nou zoveel lijk ik toch ook niet op jou BenMaar dat gebeurt jou toch dagelijks, dat je het niet snapt?
Nee, precies!Nou zoveel lijk ik toch ook niet op jou Ben
Nee, precies!
Verschil tussen een regelneef (John) en organisatietalent (Ben) 😆Nou zoveel lijk ik toch ook niet op jou Ben
Wat zeg je nou?!?!😱Te zien aan je plantmassa moet dit gewoon straffeloos kunnen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.