tuinkabouter
Well-known member
Dat weet je dondersgoed 😛Wat zeg je nou?!?!😱
Dat weet je dondersgoed 😛Wat zeg je nou?!?!😱
Dat weet je dondersgoed 😛
Ik ben niet in paniek. Mocht dat gebeuren dan heb je het wel doordus no panic
Begin het vermoeden te krijgen dat ik die vraag hoe het gaat met iemand of zijn/haar bak niet op prijs wordt gesteld.Ja dat is ook jouw schuld want als je je vraag niet had gesteld dan was dit niet gebeurt
Je bent ook veel te nieuwsgierigBegin het vermoeden te krijgen dat ik die vraag hoe het gaat met iemand of zijn/haar bak niet op prijs wordt gesteld.
Zal ik dat niet meer doen.Je bent ook veel te nieuwsgierig
Nog even en je gaat allemaal rare dingen zitten tellenZal ik dat niet meer doen.
Kan dit niet echt grappig of netjes vinden.Nog even en je gaat allemaal rare dingen zitten tellen
Ik heb er wel om kunnen lachen al snapt niemand wat ik bedoel denk ik. Maar goed niemand weet dan ook dat ik altijd schaapjes tel als ik ga slapen😉Kan dit niet echt grappig of netjes vinden.
Dat is naar mijn niet zo bescheiden mening het hele probleem, het fokken op onnatuurlijke kenmerken.Maar even terug komen op dat dierenmishandeling van bigsmoke.
Is het niet gewoon zo dat doordat wij die Bettas te ver doorkweken met veel te grote vinnen dat het beest daardoor moe wordt in een te lange bak dat eigenlijk dit kweken ook dierenmishandeling is?
Want hoe je het ook bekijkt er was eens een wildvang voorouder met veel minder grote vinnen die gewoon in Zuidoost Azië tussen de rijstvelden zwom. En dat zijn best flinke lange afstanden. Niet heel diep een 20 cm ongeveer maar wel lang en breed.
Inmiddels bestaat die voorouder helaas niet meer in het wild en moeten we het doen met deze doorkweek vormen waar trouwens best mooie exemplaren tussen zitten.
Richard's vissen eten 500 garnalen als lunchdan heb je of een te groten bioload of je aquaponic is niet goed in gericht meschien een foto maken een keer kunne we mee denken ik heb hier 10 watt tl buis wit light en dat is voldoende om 500 garnalen te houden op 50 liter mits het organice vuil woord verwijderd een rol filter in combinatie met aquaponic kom je heel ver
Dan heb je dus verkeerde test voor jouw aquarium, jij moet die met tosti hebbenDe bovenste is nieuw en die matcht met die van mij waar ook geen tosti op staat
Ben bang dat @michelle1 nu eerst iets sterkers moet dan koffie om hier antwoordt op te geven, wordt een beetje ingewikkeldOf zie jij het anders?
Las net je opmerking over de 2 verschillende kleuren discus en ik 'twee????'. Ik had de blauwe gewoon niet opgemerktJBL heeft mij helemaal van de kaart geveegd door ineens een andere test op de markt te brengen en dan ook nog eens het aantal schepjes te veranderen de de methode van schudden te veranderen.
En dan de rode discus op de uitslagkant van de oude yest en een blauwe discus op de nieuwe aan de kant van de beschrijving.
Ja dan ben ik helemaal confused.
drijf plantjes kan lastig zijn ik gebruik tegen woordig gewoon munt plantjes en dat werkt goed en heb dan altijd beetje duck weed in me bak als back up dat kan dan ook nog gaan groeie als der te veel nitraat of fosfaat is
https://gyazo.com/78aa7f8467d0adbcdc10004e8bf9528f
goed plan ik vraag me wel af of er genoeg nutriens in zoon munt plant op water zitten en anti oxidante die dan goed voor je huid zijnIk heb al vaker over muntplantjes in de bak gelezen. Ik heb er eerder nooit over nagedacht, maar ze zouden hier een voordeel kunnen hebben boven de pothos die ik eerder in een bak had staan.
Het groeit best wel goed, en de photos werd snel te groot.
Munt zou ik telkens kunnen knippen en gebruiken voor verse muntthee 🙂
Misschien ga ik dat wel proberen.
Wij moeten voeding met nitraat en fosfaat in de bak toevoegen voor de planten, dus het is zeker niet bedoeld als nitraatslurper. Maar ik ben erg slecht met planten in een pot, en kruiden drogen hier bijna altijd uit. Misschien werkt deze manier wel 🙂
Denk dat die schop van die koe meer schade heeft aangericht dan jij denktIk heb ook op de landbouwschool gezeten maar heb dit niet geleerd, of zat toen weer niet op te letten misschien.
Goh, dat je dat nog weet zeg.Denk dat die schop van die koe meer schade heeft aangericht dan jij denkt
Vrouwen weten allesGoh, dat je dat nog weet zeg.
Ja nou die koe is inmiddels al lang dood en zelfs ik was het bijna vergeten.Vrouwen weten alles
Staat in het grote boekGoh, dat je dat nog weet zeg.
Daar is volgens mij geen plek meer voorDat mag je bijna een wandelende dierentuin noemen dan😉
Heb je naast dieren ook andere tattoo s dan?
Onder de voeten nog wel.Daar is volgens mij geen plek meer voor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.