In het kader van je training is het misschien een beter idee dat jij dat alleen doet en dan ga ik nu beginnen met mn siëstaIk zeg doen! Begin jij bovenaan? Dan begin ik onderaan, kunnen we het in een middag geregeld hebben
In het kader van je training is het misschien een beter idee dat jij dat alleen doet en dan ga ik nu beginnen met mn siëstaIk zeg doen! Begin jij bovenaan? Dan begin ik onderaan, kunnen we het in een middag geregeld hebben
Ze zeggen weleens over alles valt te praten😱Ff nadenken....... Zou ik kroketten als steekpenningen kunnen inzetten?? 😀
Eh....whut?moffen
Ik durfde er al niet op te zoekenIk zat in de GIFjes naar een mof te zoeken maar die hebben ze eruit gehaald denk ik
Ome Dolf wordt ook overal weggehouden tegenwoordig. Cancelcultuur...Ik zat in de GIFjes naar een mof te zoeken maar die hebben ze eruit gehaald denk ik
Ook op de term Hitler komt er niks naar voren, terwijl dat bij Napoleon wel zo is
Ome Dolf wordt ook overal weggehouden tegenwoordig. Cancelcultuur...
Michael Jackson en Hitler........bijna hetzelfdeKijk Michael Jackson kan je ook terugvinden in de GIFjes... zo'n fris figuur was dat ook niet.
Wordt met meerdere maten gemeten!
Michael Jackson en Hitler........bijna hetzelfde
Naja Michael was eerst zwart en werd wit. Dus ja lastigNouja dat ligt eraan hoe zwart-wit je het bekijkt!
Neehoor, de daden van Dhr. Adolf waren heftiger dan die van Michael Jackson.. daarom vind ik het nog wel een vies vuil ventje en vind ik dat die per direct uit de muziekwereld verbannen had moeten worden (en niet in de GIFjes terug te vinden mag zijn)
Als we alle vieze vuile mannen (en vrouwen) uit gifjes haalt blijven er denk ik schokkend weinig over. Er zijn veel nare mensen op de planeet. Meer dan ik me kan voostellen.Nouja dat ligt eraan hoe zwart-wit je het bekijkt!
Neehoor, de daden van Dhr. Adolf waren heftiger dan die van Michael Jackson.. daarom vind ik het nog wel een vies vuil ventje en vind ik dat die per direct uit de muziekwereld verbannen had moeten worden (en niet in de GIFjes terug te vinden mag zijn)
Als we alle vieze vuile mannen (en vrouwen) uit gifjes haalt blijven er denk ik schokkend weinig over. Er zijn veel nare mensen op de planeet. Meer dan ik me kan voostellen.
Er zijn er nochtans veel te vinden hoor .Hitler kan je niet terugvinden, maar Napoleon, Kim Jong Un & Pablo Escobar bijvoorbeeld wel.
Vind ik gewoon gek, en daar zal ik het bij laten
Eh....whut?
Men are the root of all evilMoet je niet bij mij zijn hoor. Dat leren @rjoemman en @tuinkabouter onze fancy Belg aan 🙄 Ik was gewoon een passant
Als ik het over sokken heb begrijpen ze me niet vandaar dat ik praat over de moffen.Men are the root of all evil
Raoul wil ik wel geloven maar Wouter....
Bedoel je fancy Belg?Moet toch even kwijt. Iedereen kijk wel maar wenst hem helemaal geen succes met zijn nieuwe trots.
Nog erger, sluiergedrochten.Tja hij heeft het over goudvissen joh.
Hoe kan je hem nog serieus nemen dan.
Tja hij heeft het over goudvissen joh.
Hoe kan je hem nog serieus nemen dan.
Leuke woordspeling .GIFtig
@Ed Tensen test hoe een ban werktAF lag er daarnet uit hier. Kwam op dat het tijdelijk niet bereikbaar was.
Misschien onderhoud ofzo.
Moet ik toch niet meteen de testpersoon zijn .@Ed Tensen test hoe een ban werkt
Wie andersMoet ik toch niet meteen de testpersoon zijn .
Jij, omdat je toch aandringt .Wie anders
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.