Het Grote "Offtopic"-topic!


Ik zat in de GIFjes naar een mof (termen als nazi, ss, luftwaffe ect) te zoeken maar die hebben ze eruit gehaald denk ik :DD
Ook op de term Hitler komt er niks naar voren, terwijl dat bij Napoleon wel zo is :juggle:
 
Ik zat in de GIFjes naar een mof te zoeken maar die hebben ze eruit gehaald denk ik :DD
Ook op de term Hitler komt er niks naar voren, terwijl dat bij Napoleon wel zo is :juggle:
Ome Dolf wordt ook overal weggehouden tegenwoordig. Cancelcultuur...
 
proxy-image.jpeg
 
Michael Jackson en Hitler........bijna hetzelfde :rolleyess:

Nouja dat ligt eraan hoe zwart-wit je het bekijkt!

Neehoor, de daden van Dhr. Adolf waren heftiger dan die van Michael Jackson.. daarom vind ik het nog wel een vies vuil ventje en vind ik dat die per direct uit de muziekwereld verbannen had moeten worden (en niet in de GIFjes terug te vinden mag zijn) :deal:
 
Nouja dat ligt eraan hoe zwart-wit je het bekijkt!

Neehoor, de daden van Dhr. Adolf waren heftiger dan die van Michael Jackson.. daarom vind ik het nog wel een vies vuil ventje en vind ik dat die per direct uit de muziekwereld verbannen had moeten worden (en niet in de GIFjes terug te vinden mag zijn) :deal:
Naja Michael was eerst zwart en werd wit. Dus ja lastig
 
Nouja dat ligt eraan hoe zwart-wit je het bekijkt!

Neehoor, de daden van Dhr. Adolf waren heftiger dan die van Michael Jackson.. daarom vind ik het nog wel een vies vuil ventje en vind ik dat die per direct uit de muziekwereld verbannen had moeten worden (en niet in de GIFjes terug te vinden mag zijn) :deal:
Als we alle vieze vuile mannen (en vrouwen) uit gifjes haalt blijven er denk ik schokkend weinig over. Er zijn veel nare mensen op de planeet. Meer dan ik me kan voostellen.
 
Als we alle vieze vuile mannen (en vrouwen) uit gifjes haalt blijven er denk ik schokkend weinig over. Er zijn veel nare mensen op de planeet. Meer dan ik me kan voostellen.

Nou dan verwijderen we dat hele GIF gedoe maar :daisy:

Wat ik bedoel: Hitler kan je niet terugvinden, maar Napoleon, Kim Jong Un & Pablo Escobar bijvoorbeeld wel.
Vind ik gewoon gek, en daar zal ik het bij laten :))
 
Je vergeet Genghis Khan ;)) Maar snap wat je bedoelt.
 
Ander onderwerp maar, voordat het GIFtig wordt? 😇
 
Moet toch even kwijt. Iedereen kijk wel maar wenst hem helemaal geen succes met zijn nieuwe trots.
 
Tja hij heeft het over goudvissen joh.
Hoe kan je hem nog serieus nemen dan.
 
Tja hij heeft het over goudvissen joh.
Hoe kan je hem nog serieus nemen dan.

Misschien iets met gebrek in sociale vaardigheden of grootsheidswaanzin. Ik weet het niet en snap het ook niet.
 

Terug
Bovenaan