Het Grote "Offtopic"-topic!


Wij laten de klachten altijd rouleren binnen beheer tot we een idee hebben wie de klacht moet oppakken. Als we dat eenmaal weten dan gaat zijn oordeel ook weer rouleren onder de andere beheerders en zo houden we elkaar aan het werk.
Mochten er iemand hier een klacht over willen indienen dan kan dat en dan volgen we de net beschreven werkwijze:pp
 
Bezigheidstherapie dus ?
 
Ja blijkbaar behandeld Ben ze allemaal want we zien hem niet meer
 
Nou Ben heeft even een erg drukke periode op het werk maar die komt snel jullie het leven weer zuur maken hoor:deal:
 
Wij laten de klachten altijd rouleren binnen beheer tot we een idee hebben wie de klacht moet oppakken. Als we dat eenmaal weten dan gaat zijn oordeel ook weer rouleren onder de andere beheerders en zo houden we elkaar aan het werk.
Mochten er iemand hier een klacht over willen indienen dan kan dat en dan volgen we de net beschreven werkwijze:pp
Wie behandeld de sensuur dan?
 
Spookambtenaar :deal:
Over ambtenaren gesproken, vinden jullie ook niet dat de huidige tweede kamer een aquarium achtergrond heeft?

WhatsApp%20Image%202021-08-25%20at%2015.03.00.jpeg



:cool:

Alleen de blauwalgen ontbreken..
 
Dat zijn stenen die het publiek in de zaal naar het hoofd van de bewindsvoerders hebben gegooid en die hun doel hebben gemist.
 
Altijd maar klagen die Nederlanders . Wij belgen zouden dat nooit doen zo klagen . Nu ontopic in offtopic wij hebben in Belgie zelf ministers die niet eens op de verkiezingslijsten stonden .
 
Nou, ik ben er hoor
mag je mij bedanken heb een mail gestuurd naar China dat ze jou eens met rust moesten laten , zodat je hier ook nog eens aanwezig kon zijn .
lig nog een pak achterstallig werk voor jou zei John .
 
mag je mij bedanken heb een mail gestuurd naar China dat ze jou eens met rust moesten laten , zodat je hier ook nog eens aanwezig kon zijn .
lig nog een pak achterstallig werk voor jou zei John .
China is het probleem een keer niet, het zijn jouw zuiderburen die me bezig houden.
 
Die kunnen ook niet veel zonder hulp van derden
 
Boe! Jullie gaan ook eindeloos door he met dat offtopic geleuter ;)

Ik kom weer af en toe op het forum lezen, hoop dat jullie allemaal nog gezond zijn en het goed gaat met de vissen!
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand met 1 of 2 Axolotl incl aquarium die ik een dag zou mogen lenen voor een leuk project.

Is er iemand die me hier kan verder helpen?

Thanks! Bram

Ik mag toch hopen dat dit een 1 april "grap" was :juggle:
 
Dat kan maar hoeft niet want als je alleen een co2 tekort hebt omdat je dat niet toevoegt dan is de oorzaak een co2 tekort tov de hoeveelheid licht. Maar soms kan het ook een combi van factoren zijn. Maar bij goed en voldoende onderhoud is alg toch veelal een tekort ergens. Maar uitzonderingen zul je houden.

Je zegt het zelf al :)

Je hebt nooit alleen maar een co2-tekort. Je hebt een co2-tekort tov licht en evt andere factoren. Dus toch de balans. Je kan er ook voor kiezen om licht te minderen.
 
Je hebt een co2-tekort tov licht en evt andere factoren.
Dit is altijd een leuke waar ik het ook wel met @benvo over heb gehad maar het blijft een feit dat er bij dat licht dan een tekort aan co2 is en dan is de oorzaak dus een tekort aan co2:pp
 
Dit is altijd een leuke waar ik het ook wel met @benvo over heb gehad maar het blijft een feit dat er bij dat licht dan een tekort aan co2 is en dan is de oorzaak dus een tekort aan co2:pp

Wanneer je graag een gedeelte van de balans vast wil zetten, of alles behalve die ene factor, dan ja. Maar dat is toch ronduit stompzinnig?

Dat is toch een theorietje verzinnen om vast te kunnen houden aan een niet kloppende oversimplificatie?

Jullie hebben de theorie van altijd een tekort bedacht of overgenomen, en zijn vastbesloten er aan vast te houden. Ook wanneer het kant noch wal raakt.

We hebben het hier al eerder over gehad, maar nog maar een keer dan. Waarom is licht hierin een vast gegeven?

Kan je je voorstellen dat er situaties kunnen zijn waarin aanpassen van lichthoeveelheid de betere keuze is? Ik wel.
 
Natuurlijk speelt licht hierin een rol en door dat te minderen kun je het ook (deels) vaak oplossen maar goed met de gegevens van het licht kan er dus alleen een tekort aan co2 zijn en in mijn ogen heb je dan algen tgv te weinig co2. Je kan ook zeggen door teveel licht maar ja het is maar hoe je het bekijkt.
 
  • Haha
Waarderingen: Drup

Terug
Bovenaan