Het Grote "Offtopic"-topic!

Even zonder dollen maar ik zou dat ook erg leuk vinden.
Vooruit.

20221006_213846.jpg
 
Pas maar op, straks kom ik nog thee drinken in je nieuwe keuken:daisy:
Tegenwoordig kun je ook Senseo krijgen.
Thee is al lang geleden vanuit Azië hier naar toe gekomen, mogelijk nog niet naar Groningen. Tochten met de trekschuit duren over het algemeen wat langer. Dat maakt Senseo misschien wel een kreet die voor die arme John helemaal verwarrend gaat werken? Fotografie, nou ja, dat wordt moeilijk maar ik zag al wel een tekening van John's nieuwe keuken? :):);)
downloaden.jpg
 
Klets maar lekker jullie maar wij hebben straks een mooi nieuwe keuken:p
Maar ja zoals altijd gaat er wel weer iets mis want we zagen dat er 3 bovenkastjes op de tekening staan terwijl we 4 wilden hebben dus deze wordt nabesteld en over 12 weken geleverd.
 
Klets maar lekker jullie maar wij hebben straks een mooi nieuwe keuken:p
Maar ja zoals altijd gaat er wel weer iets mis want we zagen dat er 3 bovenkastjes op de tekening staan terwijl we 4 wilden hebben dus deze wordt nabesteld en over 12 weken geleverd.
Ja, dat snap ik dan wel weer. Meerdere kastjes vraagt om een vergroting van de keuken. Dat is meerwerk en is uiteraard niet gratis. Dan vallen die twaalf weken nog mee. Hopelijk stelt dit bericht je wat gerust? En is het ook niet fijn hoe wij altijd maar weer met je meedenken? :):):)
 
Thee is al lang geleden vanuit Azië hier naar toe gekomen, mogelijk nog niet naar Groningen. Tochten met de trekschuit duren over het algemeen wat langer. Dat maakt Senseo misschien wel een kreet die voor die arme John helemaal verwarrend gaat werken? Fotografie, nou ja, dat wordt moeilijk maar ik zag al wel een tekening van John's nieuwe keuken? :):);)
Bekijk bijlage 349439
Nee das niet een tekening van John's nieuwe keuken @benvo . Of het moet zijn dat Sky veranderd is in een kat. :)
 
Vandaag voor het eerst een inductiekookplaat gebruikt, eerst een gasfornuis. Een compleet nieuwe belevenis voor mij. 👍

De standen van warmte is echt super.
 
Klaar ermee. Op de Blacklist. 😡
Daar komt zoveel onzin uit dat werkt alleen maar irritatie op. Allemaal halve waarheden, desinformatie en teveel 'ik denk' en 'ik vind' antwoorden.
Lekker rustig zo zonder die roeptoeter.

edit; excuses, ik liet me even gaan
 
Zo dat is duidelijke taal Corne maar voor dit soort gevallen is het een uitkomst soms.
 
Klaar ermee. Op de Blacklist. 😡
Daar komt zoveel onzin uit dat werkt alleen maar irritatie op. Allemaal halve waarheden, desinformatie en teveel 'ik denk' en 'ik vind' antwoorden.
Lekker rustig zo zonder die roeptoeter.

edit; excuses, ik liet me even gaan
Nadeel is wel dat er dan minder gecorrigeerd wordt 🤣
 
Op een site als deze vind je beslist halve waarheden en "ik denk"en "ik vind". Omdat het voor diegene die het plaatst zijn of haar waarheid is. De mogelijkheid om daarover te discussiëren zonder bij voorbaat je eigen waarheid er door te drukken, want dat is óók maar weer een mening en misschien ook wel een halve waarheid, maakt dat er soms dingen duidelijker kunnen worden. En het is ook altijd plezierig dat dit kan zonder vormen van agressie. Naar mijn idee zijn blokkeringen in welke vorm dan ook afsluitingen voor andermans meningen en kennisgroei. Openstaan voor die andere meningen kan nooit slecht zijn en voor leren ben je nooit te oud, denk ik dan maar weer zo.
 
Terug
Bovenaan