Wat is er nieuw

Het Grote "Offtopic"-topic!

Ik zat gisteren mijn oude Lowa wandelschoenen te bekijken, gebruikt bij het postwerk.
Ze hebben veel meegemaakt. Ze zijn erg versleten zowel vanbinnen als vanbuiten. 🙂
Die zijn volgens mij versleten 😆

Ben nu ook wel benieuwd wat ze verder hebben meegemaakt😉

Misschien komt er nog een biografie.
Het leven van mijn schoenen :DD:DD

shoes pair GIF

Nope, tis nie in oranje en blauw. 🙄 Ohla een belangrijk iets ontbreekt nog. Een petje en het postvest. 😉
Ow, maar aan de kleuren en het petje kan wat worden gedaan:DD

De 400 meter langeafstandskakken met hindernissen. Ik zie het al voor me als olympische discipline🤣

De 400 meter langeafstandskakken met hindernissen. Ik zie het al voor me als olympische discipline🤣
Hummm, estafetteploeg...... 😡:DD
De ene zit te kakken en de ander zet het op een lopen. Geef ze eens ongelijk. :deal::juggle:

Oohja, en iemand schijnt het voor zich te zien... :engel::DD

Arme juryleden... 🙂

Laatst bewerkt:
Nou eet smakelijk John, doe je er ook chocopasta op?:DD

Nou eet smakelijk John, doe je er ook chocopasta op?:DD
Nee ik heb maar jam genomen want normaal heb ik pate maar zag met Sky een dode muis liggen buiten en dan hoef ik ff geen pate meer.

Ik zou het ijs met wat chocoladesaus overgieten en er wat hazelnootjes over strooien. 😉:DD
Zelf denk ik met dit weer dat ze vrieslolly s meer waarderen hoor.

Nouja je kunt sporen nalaten en ..... je kunt sporen nalaten. T is maar wat je liever doet:DD

Weet je.... Als ruiter heb ik wel in het verleden even sporen gebruikt maar dat waren andere sporen dan sporen.

Jeetje, nu maak ik het zelfs voor mezelf ingewikkeld. :deal::juggle:
Dance Fun GIF by VPRO

Vandaag voor mezelf een leuk, euuuuh speakertje :juggle: gekocht. Kan ik mooi thuis gebruiken met Spotify.

Welke heb je gekocht Andre?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan