Wat is er nieuw

Het wel&wee van de kweekbakken van Nicolientje-W

enige lucht ik nu nog heb is soeplucht ?
 
wat een soepsooitje weer zeg en daar moeten we de oorlog mee winnen, nou je kan beter maar meteen gestrekt gaan liggen

Volgens mij moeten we de oorlog met @benvo winnen als oud militair🙄 Niet dat we dan gaan winnen want die loopt alleen patrouille op het strand om vooral dames te fouilleren.
 
De L397 opweg naar de courgette

L397-okt2021_001.JPG
 
Mooie elletjes hoor en eindelijk een echte reportage 😍

Maarre, mis ik toch nog wat met polka dots volgens mij?:DD
 
Ja die polkadots zijn enorm lichtschuw dat word nog een uitdaging die op de kiek te krijgen, maar de groep van d elaatste foto's begint zich steeds meer op hun gemak te voelen gelukkig
 
Wat een lastige eters zijn die L397 toch, iedereen duikt vol op de geblancheerde spinazie behalve hunnie, zelfs na 2 dagen lag het nog onaangeroerd in de bak, dus maar eruit gehaald. De L201 polkadots ook al van die verwende nesten, netjes gekookte mosselen gekocht, kijken ze er niet naar om :madd:
 
Of jij ben te verwend met die veel vraten van slobbers. Nu moet je toch met wat hoogstaand culinairs komen.:DD Gel food ala repashy recepten gaan zoeken en maken.

Mosselen 🤢 Dat vreten mijn sluiers en kat ook niet dus dat wil wel zeggen bahhhhhhhhhhhhhh.
 
Ja nadeel is dat repashy niet meer leverbaar is dus dat valt al af, ben al druk aan het zoeken wat ik ze nog meer kan voeren (wil geen diepvriesvoer geven want dan krijg ik weer wormen in mijn bak)
 
Ja nadeel is dat repashy niet meer leverbaar is dus dat valt al af, ben al druk aan het zoeken wat ik ze nog meer kan voeren (wil geen diepvriesvoer geven want dan krijg ik weer wormen in mijn bak)

Te verwend met de pot repashy :DD

Men nemen een pannetje en ik meen gelatine. Snufje watervlooien pootjes, snufje knoflook, een bedje van algjes licht geblancheerd, tikje spirulina. een roux van asperge etc. Niet te vergeten een potje geduld.

Zijn toch wel 379 en 201 recepten bij google?
 
Te verwend met de pot repashy :DD

Men nemen een pannetje en ik meen gelatine. Snufje watervlooien pootjes, snufje knoflook, een bedje van algjes licht geblancheerd, tikje spirulina. een roux van asperge etc. Niet te vergeten een potje geduld.

Zijn toch wel 379 en 201 recepten bij google?
Ja voor de L201 zou gelatine prima kunnen maar voor de L397 niet, veel te eiwitrijk helaas
 
Ja voor de L201 zou gelatine prima kunnen maar voor de L397 niet, veel te eiwitrijk helaas

Misschien is er iets licht verteerbaars op dat gebied. Geen idee want ik ben ook meer van de ping en air fryer :DD

Kun je ook geen Repashy uit het buitenland laten komen? Mocht ik het toevallig ergens tegen komen zal ik het voor je opkopen. De soilent green neem ik aan? Staat er niet op die pot wat er in zit zodat je het kunt namaken?
 
Misschien is er iets licht verteerbaars op dat gebied. Geen idee want ik ben ook meer van de ping en air fryer :DD

Kun je ook geen Repashy uit het buitenland laten komen? Mocht ik het toevallig ergens tegen komen zal ik het voor je opkopen. De soilent green neem ik aan? Staat er niet op die pot wat er in zit zodat je het kunt namaken?
Ja we zijn al een tijdje aan het kijken agar agar word ook vaak genoemd als bindmiddel.

De repashy kan niet geimporteerd worden (komt uit de UK) wegens de brexit
 
Ja we zijn al een tijdje aan het kijken agar agar word ook vaak genoemd als bindmiddel.

De repashy kan niet geimporteerd worden (komt uit de UK) wegens de brexit

Wat dacht je van een weekendje London? kan je meteen een voorraad in de tas mee terug nemen :DD
 
Ja we zijn al een tijdje aan het kijken agar agar word ook vaak genoemd als bindmiddel.

De repashy kan niet geimporteerd worden (komt uit de UK) wegens de brexit

Kun je niet gewoon in UK bij online winkel bestellen en per post laten opsturen? Dat moet toch niet zo heel moeilijk zijn. Brexit betekend toch niet dat er geen post en pakketje in of uit kunnen?

Jammer dat je geen kennisje heb in Engeland. Is er niet een of andere crea snuiter van die gallery s met engelse connecties?
 
Kun je niet gewoon in UK bij online winkel bestellen en per post laten opsturen? Dat moet toch niet zo heel moeilijk zijn. Brexit betekend toch niet dat er geen post en pakketje in of uit kunnen?

Jammer dat je geen kennisje heb in Engeland. Is er niet een of andere crea snuiter van die gallery s met engelse connecties?
Opzich is iets bestellen uit d euk niet superingewikkeld alleen met voedingswaren ligt dat heel ingewikkeld juist omdat ze niet meer bij de eu horen mogen voedingswaarden niet zomaar geimporteerd worden, dat is ook de reden waarom de voorraden niet aangevuld kunnen worden in Europa
 
Als het zo simpel was hadden de webshops dat allang gedaan, repashy Nederland krijgt het zelfs niet voor mekaar de boel te importeren
 
Als het zo simpel was hadden de webshops dat allang gedaan, repashy Nederland krijgt het zelfs niet voor mekaar de boel te importeren
Repashy NL bestaat ook niet meer d8 ik. Ze zijn er mee gestopt. Ik las dat ergens en Mauies zei het ook al
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan