Het wel&wee van de kweekbakken van Nicolientje-W


Ja, zo simpel is het. Het kost alleen iets meer aangezien die forwarding bedrijven ook een boterham willen verdienen.
Ik koop al jaren via forward2me en en borderlinx producten wereldwijd die niet shippen naar NL.

Als zelfs drugs en wapens wereldwijd verstuurd kunnen worden dan zou een pakje visvoer toch niet zo moeilijk zijn, wel?
Het is dat ik niet weet wat ik met repashy moet doen, anders had ik wel wat besteld.
 
Ja, zo simpel is het. Het kost alleen iets meer aangezien die forwarding bedrijven ook een boterham willen verdienen.
Ik koop al jaren via forward2me en en borderlinx producten wereldwijd die niet shippen naar NL.

Als zelfs drugs en wapens wereldwijd verstuurd kunnen worden dan zou een pakje visvoer toch niet zo moeilijk zijn, wel?
Het is dat ik niet weet wat ik met repashy moet doen, anders had ik wel wat besteld.
Iknzou zeggen zet het te koop en bestel het via Usa
 
Ja, zo simpel is het. Het kost alleen iets meer aangezien die forwarding bedrijven ook een boterham willen verdienen.
Ik koop al jaren via forward2me en en borderlinx producten wereldwijd die niet shippen naar NL.

Als zelfs drugs en wapens wereldwijd verstuurd kunnen worden dan zou een pakje visvoer toch niet zo moeilijk zijn, wel?
Het is dat ik niet weet wat ik met repashy moet doen, anders had ik wel wat besteld.
Bestel jij dan even voor mij repashy soilent green, dan koop ik die over van je mits de prijs niet te gek is
 
Ik heb geen ambities om winkelier te zijn.
Geef alleen aan wat er wel mogelijk is.
iets bij verdienen maakt je nog geen winkelier!
Geef alleen aan wat er wel mogelijk is.

zo en nu verder On Topic :)
 
Heel onhandig want dat maakt het dieet beperkt, eigewijze drollen :LOL:
Ik heb die spikkel van mij ook nog nooit zien eten.
Komt nergens op af.

Maar inmiddels is die spikkel al 2x zo groot. Dus zal best wel wat te vinden zijn…..
 
De dwergjes eten lekker mee van d ealgentabletten
pygmaeus-nov2021_0001.JPG
 
Dat zijn er nog al wat Antje.
Is denk ik een kwart van wat er in die bak zwemt, vooral in een grote groep voelen ze zich veilig en laten ze zich goed zien, scholen ook heel goed samen als ze rond zwemmen, en als er 1tje lucht gaat happen volgt de rest als kuddedieren :LOL:
 
Heel gaaf dat jullie er zoveel kweken! Leuk zeg!
 
Kun je eigenlijk L-nummers toevoegen als je ook al huistuinenkeuken Ancistrus Cirrhosus hebt?
 
Heel leuk antje al die dotjes :smitten:

Veel succes met de kweek maar dat zal wel goed komen. Straks hele bergen dotjes (y)
 
Kun je eigenlijk L-nummers toevoegen als je ook al huistuinenkeuken Ancistrus Cirrhosus hebt?
Ja dat kan prima samen, ze kruisen niet met elkaar, enige waar je op moet letten is de temperatuur, een cirrhosus kan op kamertemperatuur maar vrijwel alle andere L-nummers zitten het liefst vanaf 26 graden
 
Tja ik had op die foto minimaal 300 stuks in de bak, als jij een goed filter hebt kun je de groep met gemak uitbreiden naar 70 stuks
Ja, de filtratie is het probleem niet. Heb een extern filter erop zitten. Ik heb ze maar in een 80*40 bak 🙈 is 70 dan niet heel veel? Wil het gerust proberen hoor. Over een paar weken
 
Ja, de filtratie is het probleem niet. Heb een extern filter erop zitten. Ik heb ze maar in een 80*40 bak 🙈 is 70 dan niet heel veel? Wil het gerust proberen hoor. Over een paar weken
Is absoluut niet teveel, die bakken waar ze hier inzitten zijn 1 meter keer 35h x 50 diep, het zijn grote zwemmers en dat uit zich mooi in een grote groep, ze scholen hier erg goed samen
 
Is absoluut niet teveel, die bakken waar ze hier inzitten zijn 1 meter keer 35h x 50 diep, het zijn grote zwemmers en dat uit zich mooi in een grote groep, ze scholen hier erg goed samen
Nou, dan ga ik over een aantal weken nog een groep erbij halen 🙈 heb net alles omgezet, dus eerst moet de boel goed stabiel zijn
 

Terug
Bovenaan