I
ikbenFrits
Guest
Hoeveel guppen kan ik houden in een Juwel Rio 125?
Meestal kan je 1 cm per liter aanhouden er zijn er ook die 1 cm per 3 liter aanhouden , minder vissen is vaak mooier dan hebben ze natuurlijker gedrag. Filerijden is ook niet leuk.
ik heb in mijn rio 125 alleen maar guppen, meest vrouwelijke op dit moment. ik denk dat er 3á5 mannetjes bij zitten...
heb nog nooit overbevolking gehad... (helaas) vanwege eerdere sterfte in mijn bak.
De populatie is nu stabiel en mooi op kleur.
maar de vraag is: hoeveel guppen kunnen er is 125 liter water?
vragen staat vrij toch?Zo m'n best gedaan met je reactie op MN video, kijkers helpen je enorm en hebben je al duidelijk genoeg andwoord gegeven, en dan toch hier nog vragen....
mankeert niets aan dit antwoord. maar ik dacht om het simpel te houden, vraag ik het.Wat mankeert er aan dit antwoord Frits?
Maar even om het simpel te houden. 20 guppen in een 125 liter kan wel of niet ?
Verkeerde keuze volgens mij. Als je even geduld had met 20 vrouwtjes en 5 mannetjes, was het ook zeker gelukt.vandaag 10 vrouwelijk guppen bij gekocht.
ik vond het toch nog te kaal in mijn bak.
ik heb nu ongeveer 30 vrouwtjes en 5 mannetjes guppen in mijn Juwel rio 125.
nu hopen op jongen...
Uiteraard, maar waar Nickey op doelt is dat je toch niks met zeer terecht gegeven advies lijkt te doen.vragen staat vrij toch?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.