Cédric Vleminckx
Well-known member
Mooi zo, dat gaat dan terug de goede kant op! 😉en heb baby guppen gezien vandaag...
Mooi zo, dat gaat dan terug de goede kant op! 😉en heb baby guppen gezien vandaag...
keer op keer tegenspreken.
Uiteraard, maar waar Nickey op doelt is dat je toch niks met zeer terecht gegeven advies lijkt te doen.
De gedachte van mede forumleden is dan al snel "waarom vraag je nog? "
En zo gaat het uiteindelijk ook in dit topic: tegen adviezen in...
Curieus eigenlijk, want je hebt ook een topic met titel "steeds maar weer dode guppen" lopen.
Zo ga je inderdaad geen overbevolking krijgen, maar of je goed bezig bent...
Wat jammer dat het zo gaat.
Frits wat is er aan de hand met jou? je vraagt steeds hulp en als je antwoorden/tips krijgt ga je dat keer op keer tegenspreken.
Je klaagt dat er geen kleintjes overleven,ik geef je tips om betere schuilplekken voor ze te maken want dat is het probleem gewoon maar zeg jij dat oa een paar zielige sprieten vallisneria voldoende zijn
Volgens mij ben ik in het verleden met jou ook weleens op het punt geweest dat het voor mij geen zin meer had om te reageren en begin ik nu weer te krijgen.
Jammer want de furanol tip had je ook van mij en daardoor blijven je volwassen guppen nu leven bv.
Snap je mij of niet?
wat is het punt Rikkert ?
Het punt is dat leden telkens met hun hoofd tegen de muur aanlopen als ze je proberen te helpen, met de wijsneus uit te hangen ga je er niet komen, beter zou je hun raad ten harte nemen.
Neen nu de raad van Seabait, hij heeft niet 100 maar 200% gelijk als hij zegt dat je beter wat drijvende planten kunt nemen als je graag wat jong grut overhoudt, de mosselplant bv. is hiervoor een dankbare plant.
Maar doe zo verder en je krijgt binnenkort van niemand nog raad en sta je alleen, is dat beter?
De discussie was niet nutteloos. ik wilde alleen het naadje van de kous weten. En heb oprecht mijn excuses aangeboden omdat ik fout zat.een kamerplant in je bak hebt staan en jij zegt van niet is dat ook tegenspreken,ook niet verboden maar als je dan eindelijk na 10 pagina's nutteloze discussies
Bedankt @luc , Ik kon het in dit geval even niet opbrengen nog een voor Frits goed antwoord te formuleren.
oke en wat voor drijf planten kan ik dan nemen?
ik kan niet Nu iets veranderen he, alle winkels zijn dicht.
Een pauze in lassen kan natuurlijk altijd...Daarom las ik nu ff een Frits pauze in,
kan ik zoiets niet gewoon kopen bij Tuinland of Pets Place ?maar ik ben er zeker van dat er leden zijn die jou mits dat je de portkosten betaald
zoiets heb ik nog niet gezien bij de Jumper of dier all in.mosselplanten hiervoor geschikt zijn,
Volgens mij toch wel een paar duizend als je ze netjes stapelt. 🙂Hoeveel guppen kan ik houden in een Juwel Rio 125?
zit er aan te denken om mijn guppen te verdelen over mijn beide rio 125 bakjes.
Wat kan ik het beste doen?
mannen en vrouwen apart
of
sorteren op grootte?
of
iets anders ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.