Hoeveel maanvissen?


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap dat jullie het niet geloven. Maar het is toch echt waar. Er komt een 10 meter bak. Tja, miljonairs kunnen het.
 
Als je oom dat kan betalen is dat heel mooi, maar onze fout was dat we je topic hadden gekaapt om een discussie te voeren die niets toevoegde aan wat jij wilde weten.

Tegen de tijd dat de bak er staat zou ik wel graag foto's of een filmpje willen zien.
 
Fantoom zei:
Hoi. De bak van mijn oom, waar hij nu alleen boraras briggitae in heeft zitten (1000 :p), komt leeg te staan. Omdat hij de borarasjes haast niet ziet :juggle:. De bak is 1000x80x100. Ik weet het, het is echt een mega bak. Ben echt jaloers. :D. Hoeveel maanvissen zouden er in deze bak kunnen? Hierbij komen nog 20x Cordorydoras sterbai.

:petjeaf:

Uhhhh...ik zal wel niet kunnen lezen, maar in je eerste post lees ik echt dat die megabak er al is.
 
Fantoom zei:
Hoi. De bak van mijn oom, waar hij nu alleen boraras briggitae in heeft zitten (1000 :p), komt leeg te staan. Omdat hij de borarasjes haast niet ziet :juggle:. De bak is 1000x80x100. Ik weet het, het is echt een mega bak. Ben echt jaloers. :D. Hoeveel maanvissen zouden er in deze bak kunnen? Hierbij komen nog 20x Cordorydoras sterbai.

:petjeaf:

Als je dit schrijft betekend het toch dat de bak er al is?
 
De bak was er toch al, met rasbora's er in? Of zijn het fictieve vissen, in een fictieve bak?
 
Fantoom zei:
Ik snap dat jullie het niet geloven. Maar het is toch echt waar. Er komt een 10 meter bak. Tja, miljonairs kunnen het.

Bij elk bericht dat je plaats word het ongeloofwaardiger!
 
Kan een mod trouwens uitleggen waarom mijn vorige bericht is verwijderd? Slaat echt nergens op ik heb niets verkeerds getypt.
 
Fantoom zei:
Maar het is toch echt waar. :rolleyes:

Staat er ook een eiland met een palmboom in? In die fictieve bak met die fictieve rasbora's die je bijna niet ziet? Onzichtbare rasbora's zeg maar.
 
Ik plaats hem gewoon weer dikke dinges.

Mijn vorige bericht: Volgens mij is dit gewoon fantasie van de TS. Droom maar lekker verder. Dromen hebben we allemaal ;)
 
Ik vind het wel vervelend dat jullie me niet geloven.
 
Dat je eerst zegt dat de bak er al is en later zegt dat hij er komt zorgt wel voor wat onduidelijkheid en begrijpelijke twijfel bij sommige mensen.
 
Fantoom zei:
Ik vind het wel vervelend dat jullie me niet geloven.

Je zegt dat de bak er al is, en dat er rasbora's in zitten. Nu zeg je dat de bak er nog komt. Leg eens uit?
 
mcc95 zei:
Kan je me een tijd geven van het bericht Sterrekind?

Dat bericht wat je net opnieuw postte heb ik helemaal niet gezien, weet je zeker dat het er wel stond? Je vorige bericht , daar stond in dat het met de posting ongeloofwaardiger werd. En toen ineens je bericht dat een moderator iets had weggehaald. Volgens mij is hier geen moderator actief
 
Dat bericht heb ik deze middag voor 13:00 gezet. Precies het zelfde wat er in stond wat ik net weer poste inderdaad.
 
:stop:

Jongens komop.

Neem nu eens de moeite om eens de andere berichten van Fantoom te lezen. Zo echt als het maar zijn kan.

Een 10 meterbak? Ik wil hem ook wel zien, maar ik wacht wel rustig af.

~ Ivo
 
pauolo zei:
Fantoom zei:
Hoi. De bak van mijn oom, waar hij nu alleen boraras briggitae in heeft zitten (1000 :p), komt leeg te staan. Omdat hij de borarasjes haast niet ziet :juggle:. De bak is 1000x80x100. Ik weet het, het is echt een mega bak. Ben echt jaloers. :D. Hoeveel maanvissen zouden er in deze bak kunnen? Hierbij komen nog 20x Cordorydoras sterbai.

:petjeaf:

Als je dit schrijft betekend het toch dat de bak er al is?

Maar door geen antwoord te geven op deze vraag schep je wat mij betreft wel de verdenking op je dat het allemaal weleens niet helemaal waar zou kunnen zijn.

En met een dergelijke avatar Ivo verdenk ik je van een directe relatie met dit spookje :D
 
Foto ga ik proberen. Maar kan lang duren door de afstand!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan