Dat plantje kleurt mooi zeg in je bak.
Dankjewel Albert, die zwarte achtergrond doet het goed, zeker met wat gedimd licht.Mooi contrastrijk Nicole
Welke snoeibeurt? ;-)Had je alweer een foto gemaakt na je laatste snoeibeurt?
Dacht dat je laatst redelijk wat had gesnoeid en er ook wat planten had uitgehaald. Maar zo te lezen staat er bijna niks meer inWelke snoeibeurt? ;-
Ja klopt dat ik heel erg gesnoeid had en toppen teruggezet maar vorige week zat het weer bijna dicht.Dacht dat je laatst redelijk wat had gesnoeid en er ook wat planten had uitgehaald. Maar zo te lezen staat er bijna niks meer in
Dan wachten nog even tot het weer beetje terug is gegroeid.
Soms is het even niet anders en planten kunnen heel veel hebben gelukkig.Volgende keer toch maar met wat meer beleid haha.
Ja al doende leert men.Soms is het even niet anders en planten kunnen heel veel hebben gelukkig.
Snoei wel vaker rigoreus (zowel aquarium als tuin) ook al is het misschien niet helemaal "zoals het hoort".Ja al doende leert men.
Hahahahaha mijn arm werkte als een magneetje.Waarom een schepnetje gebruiken als je ook een arm hebt
Ik zie daar ook de humor van in, geen probleem!Ja sorry hoor maar het is gewoon erg grappig
Zo mooi dat gras, maar als je dit ziet bedenkt je je wel 2 x om het in een grote bak aan te planten met voldoende licht en CO2 erbij. Verspreidt zich ook nog eens als een malle.Ja sorry hoor maar het is gewoon erg grappig
Het netjes bijhouden van het aquarium is dan ook niks voor mij. Ben nog altijd blij met mijn low tech bakjes waar ik maar wat aanprut.Zo mooi dat gras, maar als je dit ziet bedenkt je je wel 2 x om het in een grote bak aan te planten met voldoende licht en CO2 erbij. Verspreidt zich ook nog eens als een malle.
Dat zegt de kapster ook altijd tegen mij als ik weer weg ga.Gras ook maar eens geknipt, wat een bende is dat.
Wat zul jij zomers lang bezig zijn in de tuinGras moet je ook niet knippen maar plukken, met je ene hand houdt je het bij de bodem vast en met je andere hand pluk je het gras
Antje heeft niet voor niets de tuin betegeldWat zul jij zomers lang bezig zijn in de tuin
Heb kunstgras😆Wat zul jij zomers lang bezig zijn in de tuin
Volgens mij zit je daar toch echt naast hoor, geef me 1 link waarin ze laten zien dat naaldgras geplukt wordt dan ben ik daarna koest 🙂 Knippen is volgens mij toch echt de manier.Gras moet je ook niet knippen maar plukken, met je ene hand houdt je het bij de bodem vast en met je andere hand pluk je het gras
🙂Zijn er geen onderwaterrobotmaaiers (scrabblewoord) te koop? 🙂
Tja wie neemt er dan ook naaldgrasMaar of je nou knipt of plukt, rotzooi in de bak zal het altijd geven.
Volgende keer kunstgrasTja wie neemt er dan ook naaldgras
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.