NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Half uurtje weer thuis. Koe bij de horens gevat omdat ik van de week weinig andere kansen heb. Ik heb Amano's gekocht om de groep aan te vullen tot 10 wat me ook echt het max lijkt in de cube.
En jawel, bij een 'bouwsuper' omdat bij de 2 LFS teveel kroos in de bakken zit.
Viel me alleszins mee, een zaterdaghulp die tamelijk kennis van zaken had. Nog gesprekken gehad over mensen die bv bak en vis tegelijk willen kopen, Betta's bij elkaar willen stoppen etc. Hij is tot zoverre geslaagd 😉
Aangenaam verrast, ook over de conditie waarin hun bakken verkeerden.
Ik ben aan het over wennen, maak denk ik hier geen foto's van. Ze zijn enorm springerig. Dat is het risico niet waard.
Edit:
Na ongeveer een uur overwennen zitten ze dan in de Cube. Ik schat in dat het bijna allemaal vrouwen zijn, het waren bijna de laatsten uit de verkoopbak dus puur toeval. Mooi groot is niet lelijk 😉
Ze zijn aan het verkennen en ondertussen druk aan het werk.
Zag tot mijn stomme verbazing een kleinere garnaal op een grote zitten (piggyback), even Googlen leerde me dat dit bij paargedrag hoort. Leidt natuurlijk nergens toe maar mooi om te zien.
Erg leuk om ze gade te slaan, erg blij ermee.
En jawel, bij een 'bouwsuper' omdat bij de 2 LFS teveel kroos in de bakken zit.
Viel me alleszins mee, een zaterdaghulp die tamelijk kennis van zaken had. Nog gesprekken gehad over mensen die bv bak en vis tegelijk willen kopen, Betta's bij elkaar willen stoppen etc. Hij is tot zoverre geslaagd 😉
Aangenaam verrast, ook over de conditie waarin hun bakken verkeerden.
Ik ben aan het over wennen, maak denk ik hier geen foto's van. Ze zijn enorm springerig. Dat is het risico niet waard.
Edit:
Na ongeveer een uur overwennen zitten ze dan in de Cube. Ik schat in dat het bijna allemaal vrouwen zijn, het waren bijna de laatsten uit de verkoopbak dus puur toeval. Mooi groot is niet lelijk 😉
Ze zijn aan het verkennen en ondertussen druk aan het werk.
Zag tot mijn stomme verbazing een kleinere garnaal op een grote zitten (piggyback), even Googlen leerde me dat dit bij paargedrag hoort. Leidt natuurlijk nergens toe maar mooi om te zien.
Erg leuk om ze gade te slaan, erg blij ermee.