En geen slechte ogen 😉Succes. Daar moet je dus geen trillende handen bij hebben.
Extra dosis medicatie erin kiepenSucces. Daar moet je dus geen trillende handen bij hebben.
Succes. Daar moet je dus geen trillende handen bij hebben.
Dit ga ik maar niet doen, is een betablokker 🙄 . Slecht plan dus.Extra dosis medicatie erin kiepen
Heb nog ruimte daarvoor is alleen niet volgens afspraak. Doe ik normaal ook nooit.
Al met al was ik denk ik anderhalf keer zoveel tijd kwijt als met gewone planten maar vooral omdat dit onwennig was.Succes Nicole met dit gepriegel! Zie al dat dit niks voor mij is
Dankjewel.Mooi aangelegd tuintje! En nu maar groeien. Handig die gieter zo met dat hulpstuk. Vooral bij nano nakjes kan dit een hoop gedoe schelen dus.
Lastig is dat.Leuk Nicole en ja op een foto komt het vaak anders over en dat herken ik.
Ja ben ook wel tevreden. Op de telefoon zelf zijn de kleuren beter maar misschien ligt dat aan de instellingen van mijn monitor. Ik heb die vorige week veranderd omdat ik weer regelmatig met zonnebril werkZiet er goed uit toch?
Nou, dat is dan ook de enige kroket die John niet eet.(autocorrect maakte er een garnalenkroket van hah).
Marcel schijnt me inmiddels vrij goed te kennenNou, dat is dan ook de enige kroket die John niet eet.
Nicole, ik heb waardering voor je geduld. Het resultaat mag er wezen.Bekijk bijlage 329651
Toch wel een goede van gisteravond dacht ik zo.
kreeg he bakje er alleen niet helemaal op zonder dat het leek alsof ik door een dikke mist keek.
Dankjewel Marcel. Best spannend vind ik zelf!Nicole, ik heb waardering voor je geduld. Het resultaat mag er wezen.
Ik hoop dat het goed aanslaat.
korte versie:omdat de plantjes een beetje langgerekt de hoogte in gaan, nu toch al meer licht erboven zetten?
Als meelezer, bedankt voor deze heldere uiteenzetting!korte versie:
houd je gewoon aan het opstartschema.
-knip-
korte versie:
houd je gewoon aan het opstartschema.
👍lange versie:
Dat is het zeer zeker, erg leerzaam. Er bestaat ook een prachtige website met dit soort wat dieper gaande informatie. Het is https://www.tspt.nl/index.html gemaakt door onze @CorneliusAls meelezer, bedankt voor deze heldere uiteenzetting!
dit type bakken in de opstart dat het net een agriculture project lijkt, allemaal netjes in rijtjes 😁 😁
Dankjewel, so far so good 🙂Ziet er goed uit Nicole.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.