Hulp gevraagd bij Programmable Led Time Controller.


Saat Pled niet gewoon open op de achtergrond eigenlijk? Op de foto het venster met "package" linksboven?
Ja elke keer al maar daar blijft het bij.
 
Saat Pled niet gewoon open op de achtergrond eigenlijk? Op de foto het venster met "package" linksboven?

Hij heeft op open package geklikt, maar als die er niet is krijg je foutmelding.
 
Als eerste stap. Druk je op F package.
Dan new package.
Er komt een scherm.
Kies bij het path de juiste map, waar het programma staat. Dit kun je kiezen door op het blokje naast het vakje te klikken.
Kies een korte naam
Kies TC420
En kies 5 kanalen.

Nu is er een bestand gemaakt waarin de tijdschema's opgeslagen worden.

Ik ben niet handig met paint. Dus rode circels gaat het niet worden.
Ik doe niks anders,dan moeten er al veel tijdschema's aangemaakt zijn,waar staan die dan allemaal.
 
Ik doe niks anders,dan moeten er al veel tijdschema's aangemaakt zijn,waar staan die dan allemaal.

Dus je hebt nu een package gemaakt??

Dan gaan we nu een schema maken.
 
Hij heeft op open package geklikt, maar als die er niet is krijg je foutmelding.
Dus ligt hier dan de grote fout ??? gaat het dan goed komen ?
 
Hij heeft op open package geklikt, maar als die er niet is krijg je foutmelding.

Ah zo...
Ik maakte eerst het schema, door één van die icoontjes onder modelist te klikken en achteraf op de naam van de mode klikken dan kan jehet een naam geven en dan gewoon mode opslaan en dan kiest hij zelf een plaats op de PC.
Dat vind je dan wel terug door te zoeken op naam...

Maar er zijn meerdere wegen naar Romeinse velden...
 
Dus je hebt mijn stappen hierboven allemaal correct gedaan??
 
Volg Marcel, johnny, hij is goed bezig!! :thumbs:
succes
 
Dan staat er in het pled scherm bovenaan jou package naam.

In mijn voorbeeld: AquatlantisFusion

Naamloos-1kopie.jpg
 
Ik ga zo eten. Maar ik ga daarna verder. Dan weet je dat!
 
Vraagje: telkens als ik iets download wat hier mee te maken heeft moet ik dan niet elke keer de computer terug opstarten om de wijzigingen aan te brengen en te behouden ?
 
Vraagje: telkens als ik iets download wat hier mee te maken heeft moet ik dan niet elke keer de computer terug opstarten om de wijzigingen aan te brengen en te behouden ?

Je hoeft toch niks te downloaden meer??

Het programma werkt toch?
 
Vraagje: telkens als ik iets download wat hier mee te maken heeft moet ik dan niet elke keer de computer terug opstarten om de wijzigingen aan te brengen en te behouden ?

Nee, binnen is binnen, er hoeft niets extra's worden verwerkt.
 
Ik ga nu eten. Dus zie je rond 19:30 weer hier.
 
Als ik naar bureaublad ga en ik klik dubbel op het Pled icoon dan verschijnt er altijd dit:
Knipsel6.PNG
 
Je hoeft toch niks te downloaden meer??

Het programma werkt toch?
Of het werkt of niet dat laat ik in het midden omdat ik me daar niet over kan uitspreken want ik weet totaal niet hoe of wat,op mijn vorige post een screen print geplaatst van wat er telkens verschijnt en daar staat gewoon Pled niks anders.
 
Dat is goed :thumbs:
Als eerste stap. Druk je op F package.
Dan new package.
Er komt een scherm.
Kies bij het path de juiste map, waar het programma staat. Dit kun je kiezen door op het blokje naast het vakje te klikken.
Kies een korte naam
Kies TC420
En kies 5 kanalen.
En ok.
 
Dat is goed :thumbs:
Als eerste stap. Druk je op F package.
Dan new package.
Er komt een scherm.
Kies bij het path de juiste map, waar het programma staat. Dit kun je kiezen door op het blokje naast het vakje te klikken.
Kies een korte naam
Kies TC420
En kies 5 kanalen.
En ok.
Dat heb ik al wel 10 keer gedaan Ton,waar zit dan dat grote probleem die boosdoener die alles tegen houd.
 
Nou ik zie nu al wel dat ik aan zoiets niet moet beginnen zeg:br::br::br:.
 
Nou ik zie nu al wel dat ik aan zoiets niet moet beginnen zeg:br::br::br:.
Kan je nagaan dat ik ook niet van de slimste ben he John,ik hoop echt dat het met de experts lukt en dat ze geduld met mij blijven hebben.
 
Dat is goed :thumbs:
Als eerste stap. Druk je op F package.
Dan new package.
Er komt een scherm.
Kies bij het path de juiste map, waar het programma staat. Dit kun je kiezen door op het blokje naast het vakje te klikken.
Kies een korte naam
Kies TC420
En kies 5 kanalen.
En ok.

Is dit echt noodzakelijk? I
k kan nu niet op het programma maar ik dacht dat je vanuit het scherm dat Johnny eerder toonde ook alles rechtstreeks kan doen door via een icoontje een nieuwe mode te maken en na het maken kan je die saven en/of kopieren naar TC en PC? Of vergis ik me?
 
Ik doe hier nu dezelfde stappen met mijn programma, dus dat moet goed komen.
 
New package.
en volg de stappen welke marcel al heeft opgeschreven.
 
Heb ik gedaan Ton en dit zie ik dan verschijnen en als ik op OK klik dan is dat venstertje weg.
Knipsel7.PNG
 
Juist, nu op OK.
 
Dan naar het linker icoontje in de mode list ( dus iets lager)
 

Terug
Bovenaan