Ik zoek leuke /agressieve vissen voor in mijn 120, 60 , 70 bak


Btw sinds waarneer denk ik niet aan mijn dieren. Ik heb een polypterus gekocht maar dat is wel een Beetje over dreven om dan te geloven dat al mijn dieren het zielig hebben. Ik ben hier om vragen te stellen en niet om mensen te overtuigen dat ik in een school woon en zoveel dieren heb. Ik begin me hier erg aan te ergeren en denk ook dat dit mijn laatste bericht is op dit forum want ik heb er niks aan niemand me serieuze antwoorden geeft en alleen maar vragen stelt en zeurt.
 
Volgens mij heb je al heel veel serieuze antwoorden gehad.......maar heb je er ook serieus wat mee gedaan? Maar je verwacht wel dat wij jou serieus moeten nemen?
Maar : Ok succes met je al je dieren.....
 
Ja ik heb jullie antwoorden serieus genomen maar heb wel weinig serieuze antwoorden gekregen
 
Serieus genomen ???? Geen serieuze antwoorden gekregen ??? Sorry hoor, maar dan moet je toch echt terug naar de lagere school en opnieuw leren lezen, want dat kan je dus echt niet. Er is hier meerdere keren verteld dat je aankopen absoluut niet deugen, maar zoals ik al eerder schreef : die antwoorden bevielen je niet en die wil je niet horen. Dit is dan ook het laatste wat ik in dit topic schrijf en als anderen verstandig zijn stoppen ze daar ook mee, jij hebt geen bord voor je kop, maar een complete mammoetboom
 
Zap zei:
Ik denk dat ie weg is...geen antwoorden gekregen of de "roem" die hij graag zou willen....
Weer een voorbeeld van een bericht die niets toevoegt aan het topic en alleen maar provocerend werkt. Als je niets nuttigs toe kan voegen, zeg dan gewoon helemaal niets. Hier schiet niemand iets mee op.
 
crazy fish zei:
Zap zei:
Ik denk dat ie weg is...geen antwoorden gekregen of de "roem" die hij graag zou willen....
Weer een voorbeeld van een bericht die niets toevoegt aan het topic en alleen maar provocerend werkt. Als je niets nuttigs toe kan voegen, zeg dan gewoon helemaal niets. Hier schiet niemand iets mee op.

Wie bent U? Beheer? Luister dan eens eerst naar jezelf voodat je onzin opschrijft.....misschien werkt die onzin van jouw provocerend.....
 
Nekoneko, je reageert ook maar weinig op goedbedoelde adviezen en juist vooral op de minder positieve reacties. Misschien zal men minder negatief zijn als je op iedereen reageert.
 
nekoneko zei:
nekoneko123da452.jpg


nekoneko123uf3ur1edaw14.jpg


nekonekocha12341d2r3rfw.jpg



Weet iemand wat voor sort pleco dit is?

Heb jij die foto's genomen? Ik heb die onderste foto precies al eens meer gezien.

Ben je toevallig van Japanse origine?
 
Als je de afbeeldingen laat zoeken via google kom je de eerste helemaal ergens tegen, en bij de laatste twee wordt alleen verwezen naar dit topic.
 
Botia zei:
Als je de afbeeldingen laat zoeken via google kom je de eerste helemaal ergens tegen, en bij de laatste twee wordt alleen verwezen naar dit topic.

Ja, maar dat kan je gemakkelijk omzeilen.

Bewaren in een ander formaat, stukje uit foto halen, iets toevoegen, amber (of andere) filter over de foto trekken, foto spiegelen, ...

Ik zeg niet dat hij het gedaan heeft, wel dat je het kan doen, waardoor je een 'unieke' foto hebt.
 
Ben er nog en die foto's heb ik zelf gemaakt. Zou je de site link kunnen sturen op wat je ze hebt gevonden. Want volgens mij praat je onzin.
 
Rikkert zei:
Nekoneko, je reageert ook maar weinig op goedbedoelde adviezen en juist vooral op de minder positieve reacties. Misschien zal men minder negatief zijn als je op iedereen reageert.
Zal het proberen bedankt voor de tip
 
Als ik de temperatuur van de prachtvinkwastaal op zoek dan vind ik 22-26 maar ook 25-26. Kan de polypterus ook in 22-26?? Want mij is namelijk verteld 25-26
 
Bedankt. Ben vandaag terug
Gegaan naar de winkel waar ik hem kocht en die zei : 22-28
 
Mijn bak is nu 25 dus laat hem gwn in een zakje wennen en dan laat ik hem los. Zal
Morgen wel 26 zijn
 
nekoneko zei:
Rikkert zei:
Nekoneko, je reageert ook maar weinig op goedbedoelde adviezen en juist vooral op de minder positieve reacties. Misschien zal men minder negatief zijn als je op iedereen reageert.
Zal het proberen bedankt voor de tip

:thumbs:

Daarom nogmaals mijn advies:

Rikkert zei:
Nekoneko, mijn advies voor jou zou zijn om eerst van al je bakken per bak hier aan te geven wat de het precieze bestand qua bewoners is en hier dan om goede adviezen vragen in het belang van de dieren. Je ontkomt er dan niet aan dat je dieren in hun belang weg zou moeten doen. Je zal zien dat je meer plezier aan je hobby zal beleven en men zal ook anders op jou reageren omdat je dan wel met respect voor en in het belang van de dieren handelt.
 
Sry maar ik vind dit niet nodig ik ben. Hier voor mijn aquarium en niet voor mijn andere huisdieren
 
Dan weet ik bij deze ook genoeg.
Wij willen dat het goed gaat met al je dieren en niet alleen dit ene aquarium.
Alle adviezen hier zijn gegeven in het belang van de dieren(vissen), zo ook mijn advies.
Succes verder.
 
nekoneko zei:
Hier voor mijn aquarium (...)
en zelfs de dieren in dat aquarium interesseren je geen f*ck anders had je na al die adviezen de polypterus niet gekocht.

Wat een partij legendarisch gepruts... :stom:
 
nekoneko zei:
Ben er nog en die foto's heb ik zelf gemaakt. Zou je de site link kunnen sturen op wat je ze hebt gevonden. Want volgens mij praat je onzin.

Als ik zou weten waar ik die gezien heb, zou ik die hier dan niet laten zien? Wat denk je zelf?

Zou kunnen dat ik een foto heb gezien die er gewoon wat op lijkt.

Ik vraag ook of je die foto zelf hebt gemaakt, je zegt ja, ik geef je het voordeel van de twijfel.

Maar ik vind het wel raar dat je de moeite neemt om er een amber filter over te leggen. Niemand vraagt dat, het is in deze context niet nodig.

En ok, dan doe je dat toch om ��n of andere redenen, maar dan is het weer gek dat je dit niet voor alle 3 doet.

Maakt niet uit, het is niet zo belangrijk.
 
nekoneko,

Over die Arowana in je bak...
neko1awandawfafsca211241.jpg


...heb je die zelf gephotoshoped of is het een soort die al eens meer voor en buiten het aquarium zweeft?

Als het dat laatste is, dan lijkt het me wel handig om muggen e.d. te vangen in de zomer.

Waar kan je die kopen?

Hoe lang bleef het geel visje (ancistrus?) in de rechterhoek trouwens in leven met zo'n zwevende Arowana in de buurt?
 

Terug
Bovenaan