Killerfish
Well-known member
Heel gaaf hoe je dit op beeld weet te krijgen ook
Snap wat je bedoeld, alleen is de Congozalm een veel verder geëvalueerde vissoort. Plataplochilus is een van de primitiefste tandkarpersoorten van Afrika.Heeft wat trekken van zijn neef de Congo Zalm
Succes John, we zien het later wel.Van de week krijg ik twee nieuwe bakken binnen, 90-30-30. Als filter ga ik een aanhang filter van eheim, liberty 130, gebruiken.
In een bak ga ik Hylopanchax stictopleuron houden en in de andere Poropanchax rancurelli.
Eerst maar een een stelling bouwen en de led verlichting aanschaffen.
Weer een hoop werk aan de winkel😅
Groetjes John.
Alle vissen (misschien diepzee vissen niet🤔)reageren op weersveranderingen.oh die voelen dat dan gewoon aan als het regent?
Vooral verschil in luchtdruk als ik me niet vergisoh die voelen dat dan gewoon aan als het regent?
Nee, waar ik op hoopte zijn allemaal overleden bij de importeur. Deze zag ik op hun site had voldoende plek.Zat je op deze te wachten?
Jammer maar zo te lezen ben je ook blij met deze.
Nee, waar ik op hoopte zijn allemaal overleden bij de importeur. Deze zag ik op hun site had voldoende plek.
Groetjes John.
Ik heb al zoiets, echter dit is een fraaiere ondersoort. Zgn. blauwe fenotype, die ik al heb zijn van het gele type.Jammer maar zo te lezen ben je ook blij met deze.
Zij niet alleenze kunnen elkaar niet zien😁.
Eheim liberty 130 en een ledstrip daglicht 4500 van de Hornbach gelijmd in een regengoot. Bak met regenwater en bruin zand (hornbach). Wat blaadjes, turfpluis, takjes, bie hout en een vallisneria.Mooi John! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de techniek (filter, verlichting) die je gebruikt. Alleen maar leerzaam!
Cir betekend commerciële import Ruinemans. Ik geef dat aan omdat in Afrika in bijna elk riviertje een andere ondersoort voorkomt. Om ongewenste kruisingen te voorkomen geef ik dus de herkomst en jaartal aan.Mooie visjes John maar wat betekend steeds dat CIR2021?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.