Memmo
Well-known member
Een zeer mooie Afrikaanse bak John.
Je hebt wel vissen die niet vaak worden aangeboden.
Prachtig.
Je hebt wel vissen die niet vaak worden aangeboden.
Prachtig.
Luiwammes. 😉
Ik verstuur de eitjes in wat vochtige turf. Alles in en plastic zakje, dan in een envelop. Werkt prima.Heel mooie bak! Heel topic even doorgelezen.
Wat ik me af vraag is hoe jij die eitjes verstuurd? Overleven die zo lang in een zakje of doosje?
Leuk John, ik ben benieuwd of het wat gaat worden, succes.Heb de bloem van de gaasplant geprobeerd te bestuiven. De bloemen zijn aan het uitdrogen, hopelijk ontstaan er zaadjes en misschien wel jonge planten!
Als het lukt ga ik proberen de zaadjes op te kweken tot volwaardige planten.
Laat ik de topic naam veranderen in afrikaanse gezelschapsbak met gaasplanten!
Groetjes John.
De val, heeft moeite met de lage geleidbaarheid, maar maakt dankbaar gebruik van de kleibolletjes, zoals ik al eerder heb gehoord en ervaren.Kleibolletjes eronder en ik ben zelf ook wel verbaasd dat de planten redelijk blijven.
Groetjes John.
Nou die meervallen zijn pure carnivorenEen schitterende bak dit hoor. Mooie en interessante vissen, ik vind die barbeeltjes erg leuk! En je meervallen zijn top. Een soort afrikaanse versie van de Farlowella spp. Of andersom, natuurlijk 🙂
Hopelijk kweken ze een keertje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.