Ziet er goed uit Jurjen.
je nieuwe verlichting is een ferme upgrade hoor, je ziet nu super goed de verschillende groentinten die veel dure verlichtingen niet tonen.
Boven de mosbol...Nou ik niet met mn kippige ogen maar dat lukt vast wel als ze iets groter zijn.
Daar zit er inderdaad 1 en tegen de rechterzijruit in het midden zit er nog 1Boven de mosbol...
Prachtig!Gisteren op de visbeurs 2 koppels van de Aphyosemion Coeleste kunnen kopen, nu maar hopen dat ze willen gaan kweken. De A. Wildekampi's zitten nu in een aparte kweekbak en verhuizen deze week naar @tomansky .
Bekijk bijlage 357316
De kleuren zullen de komende tijd nog wel wat intenser worden.
Hoi John,Zou je niet kunnen werken met stukjes Kurk om het op te maken want zover ik weet neemt kurk geen vocht op. Maar goed of dat klopt dat weet ik niet.
Ik denk dat je dan in de huidige situatie te weinig co2 hebt of vuilophoping in het mos.
Dank voor de reacties!
Vandaag weer grote schoonmaak gehad in het aquarium, kan er weer een weekje tegen.
Ben alleen wel bang dat mijn experiment met de achterwand toch niet geslaagd is. Het mos wil niet aanslaan en het mos dat wel goed groeit is redelijk overwoekerd met draad/baardalg.
Zit nu dus te denken om de achterwand wellicht te verwijderen, maar ben bang dat dat onmogelijk wordt zonder mijn hele aquarium overhoop te halen...
En bovendien wat kan daarvoor in de plaats? Waar ik bijvoorbeeld wel planten op kan vast zetten?
Ik heb zelf ook geen achterwanden. Ik heb alle epifyten met een dichtbindertje voor vuilniszakken aan de klemmetjes van zuignappen. Mos kan je ook op een stuk filtermat laten groeien die je met een zuignap vastzet.
Ik heb vrijdag de volwassen Wildekampi van Jurjen ontvangen. Wat een prachtige vissen! ze zwemmen in een eigen aquarium en stiekum hoop ik dat ze ook wat jongen gaan krijgen in het aquarium. Daarnaast ga ik ook proberen om eitjes te oogsten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.