Juwel Lido 120 van Corydorasfan


Ik zit er nu over te denken of ik weer een nieuw mannetje voor mijn killi vrouwtje zal halen of een ander koppel te nemen. Iemand een leuk idee ? (A)
 
ik zou gewoon een nieuw mannetje kopen, ik vind het persoonlijk altijd zulke mooie visjes en ze sloven zich zo uit voor de dames :D
 
Mooie pics hoor. Die ringbandsnoekjes blijven schitterend
 
Nog zo'n topbak! Je hebt het in de vingers.
 
Thanks!, Deze bak is voor het grootste deel ingericht door mijn broer, op het forum Vladimir ;)
 
Dan heeft je broer het net als jij in de vingers. ;)
 
Strakke pics weer.
 
Prachtige visjes, en die citroengarnaal is ook sehr sch�n :)
 
Ik heb er een stuk of 15 corydoras pygmaeus uit de stelling bijgedaan , het is nu een groepje van ongeveer 25/30.
 
Ik gooi er maar weer eens een totaaltje op. Een week hiervoor had ik al flink gesnoeid ( o.a. 1,5 meter aan braziliaanse klimop eruitgehaald omdat er anders geen licht overbleef voor de rest :p)

De rode plant in het midden ga ik er denk ik uithalen en dan laat ik er gewoon vallisneria groeien, of ik zet wat eikenbladvaren neer :p.

Alles groeit lekker met wat bio co2, profito, beetje voedingsbodem en soms wat Fosfaat en nitraat toevoegingen.

g487KuWl21IivLrxpojECuRZLb52V-9A.jpegDSC_0311 by Lennard Baarssen, on Flickr
 
Staat er mooi bij en de foto's van de vorige keer zijn ook prachtig zeg!
 
prachtige bak!
 
Totaaltje even.

XEncCYrOBV8SvEDSTWite5JqAmmYAHPw.jpeg


Vallisneria woekerde overal heen en heb ik daarom ook naar de rio 400 van Vladimir gebracht. In plaats daarvan wat cabomba genomen. De co2 heb ik een paar weken uit gehad en dan zie ik toch dat de cabomba dan veel langzamer groeit. Zojuist heb ik de co2 daarom maar weer aangezet.

Als de Anubias zo doorgroeit kan ik er een hele anubias jungle van maken :)
 

Terug
Bovenaan