Juwel meterbak van Zwits


Tja, ik heb het geluk dat vismeneer al mijn jongen wel wil overnemen. op verkoopbare leeftijd(/lengte), uiteraard.
 
Hier goed nieuws!
van het andere nestje zijn de jongen nog amper een halve cm groot, maar mevrouw heeft alweer een nieuw nestje!
gelukkig had ik net een artemia kweek opstaan :)
 
Hele topic doorgenomen, mooie foto's heb je van de vissen en je aquarium gemaakt
Je hebt mooie vruchtbare caca's , en ook geluk dat je de jongen kwijt kunt, want dat kan niet iedereen lees ik hierboven.
Alle dwergcycliden vind ik sowieso mooi om naar te kijken. Zelf heb ik borelli's, maar daarvan nog geen jongen gehad.

groeten
Albert
 
wat leuk Albert :thumbs:

had nog wat kiekjes op mijn camera staan, dus bij deze:
1 foto zit er niet bij.. die was zonder flits gemaakt, maar het leek wel alsof ik de foto hevig heb zitten photoshoppen ofzo want de kleur rood bij het mannetje knalt er zo raar uit, ziet er gewoon vreemd uit. maar ik bewerkt mijn foto's nooit..


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg


aMlobQOM0j_tNkF8oz_uL37Nn9dhShti.jpeg
 
bedankt allen!

kleintjes doen het goed, beginnen goed te groeien. heb nog wat kiekjes, zal ze later uploaden.
 
Kleintjes groeien goed, heb er nu 23 gespot dus dan zijn het er waarschijnlijk nog wel meer. Ik heb nog een lichting van caca's die inmiddels ook op verkoopbare leeftijd zijn en weg kunnen. Het zijn voornamelijk mannetjes en och wat lijken ze toch op elkaar! daar heb ik er nog 8 van, vorige nestje had ik namenlijk niet op tijd gespot en daarom zijn er wat minder overgebleven.

de kleintjes:

iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


de foto is niet bepaald scherp, maar laat wel mooi zien hoeveel ze op elkaar lijken:

iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


en hierbij nog wat foto's van de caca's die weg gaan, is uiteraard niet allemaal dezelfde vis op de foto. ze lijken nou eenmaal veel op elkaar. het ietwat zwarte uiterlijk van sommigen wijt ik aan de drukte van de bak en het recentlijk uitvangen en verplaatsen.

iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg


iRCa1Ix7pm9h-vak_KAXGN757-j2nJSs.jpeg
 
Je houd best wat van die kleintjes over, ze fokken goed bij jou, leuk hoor, het zijn echt prachtige vissen!
 
Ja Opa Cacatuoides is inmiddels al bejaard, maar doet flink z'n best!
bedankt Astrid!
 
Mooie foto's weer, je krijgt ze er allemaal goed scherp op.

groeten Albert
 
Gefeliciteerd, foto' s komen vast wel, als ze groter zijn.
En vandaag beschuit met muisjes?

Groeten Albert
 
Bedankt allen! geeft de burger moed, zoveel reacties :)

Bak draait prima, mannetje caca zag er laatst wat minder goed uit, dus dacht het ergste omdat hij al behoorlijk oud is, maar hij doet het nog steeds prima!
heb eindelijk sneller internet (woon in een klein dorp waar niet sneller kon, lang leve kpn met oplossingen voor buitengebied) dus foto's uploaden duurt gelukkig een paar minuten nu en niet meer de hele nacht. dus bij deze, wat kiekjes!

Bijna alle jongen overgeplaatst naar een andere bak.

-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


pa met een paar jongen

-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


en dan het nestje. de foto's zijn al iets ouder, zal spoedig nieuwe foto's maken van het nestje.

-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg


-Om1S7sZzCVtED-WQnirrUIU72rcbhZN.jpeg
 

Terug
Bovenaan