Juwel rio 125 van Norion


God bewaar me :ROFLMAO: Nog meer kinderhandjes op mijn ramen en t aquarium. Iemand een dwangbuisje maat xxs te koop?

nee hoor, super blij met nog een kindje! 👼
 
Gefeliciteerd!

Met die varkentjes, aquaria, kinderen en weet ik veel wat er nog meer rondloopt, merk je dat extra kind toch niet joh.
(helaas werkt die truc hier niet, maar he :p )

En mooie bak! En leuke varkentjes :D
 
Ja geweldig kinderen.. :love: :love:

IMG-20181112-WA0004.jpg


IMG-20181112-WA0005.jpg


IMG-20181112-WA0006.jpg


IMG-20181112-WA0024.jpg




IMG-20181112-WA0008.jpg


IMG-20181112-WA0009.jpg




IMG-20181112-WA0016.jpg


IMG-20181112-WA0026.jpg


IMG-20181112-WA0030.jpg
 

Bijlagen

  • IMG-20181112-WA0003.jpg
    IMG-20181112-WA0003.jpg
    62.5 KB · Weergaven: 62
Omg, ook echt met het logo van durex. Mag je bij elke situatie die je als ouder hebt meegemaakt een shotje nemen? :ROFLMAO: Soort van drankspel in mijn feed... oh wacht... kak... slok appelsap dan:cry:

ja nanoe dat was t plan, gewoon zoveel maken dat ze elkaar opvoeden. Tis toch al een bende hier hihi. Pukababy word bij deze besteld :engel:
 
ja nanoe dat was t plan, gewoon zoveel maken dat ze elkaar opvoeden. Tis toch al een bende hier hihi. Pukababy word bij deze besteld :engel:

Mmm, misschien moet ik dat hier eens voorstellen.
@Rebtor wat denk je ervan? :p

Puckababy was hier 2x een uitkomst! Sliepen veel beter!
 
Prima raoul, ik gooi er wel een paar over de schutting! Hoorde dat jij pannenkoeken in huis hebt dus komt vast helemaal goed :chef:

mijn eerste was echt een perfecte slaper. Wij zo; kijk nou hoe goed wij het doen! Wat zijn wij goede ouders! ... en toen kwam nummer twee met een stijve nek, reflux en een koemelkallergie. Slapen? MUHAHAHA NEVER:6
Dus als nummer drie daar ergens tussenin zit, ben ik al blij haha
 
Hier nummer 1 sliep met 5 weken door, wel verborgen reflux. (En alle gevolgen van dien waar we 3 jaar later nog mee bezig zijn) Maar slapen was zijn favoriete bezigheid.
Nummer 2 sliep met 7 weken door, maar met 6 maanden koemelk, soja en ei allergie vastgesteld. Nu halen we af en toe een nacht door als meneer iets gepakt heeft wat niet zo heel handig was. Zit je om 3 uur 'S nachts beetje baby tv te kijken :LOL:

Dus een nummer 3 kan alleen maar een verbetering zijn :ROFLMAO:
 
Whaha babytv ook echt, DE CUDDLIES! Beste 5€ Per maand besteed ever.

maar jeeeetje, koe, ei en soja! Dat zit iig 1 ingredient wel bijna overal in. En zo’n dropje wil gewoon lekker eten. Hopelijk groeit hij/zij er snel overheen.

hier wachten we met geknepen billetjes of dit een slaap-upgrade of downgrade wordt 🤪 en anders is er koffie, chocolade, wijn... EN BABYTV Hihihi
 
God bewaar me :ROFLMAO: Nog meer kinderhandjes op mijn ramen en t aquarium. Iemand een dwangbuisje maat xxs te koop?

nee hoor, super blij met nog een kindje! 👼
Whoop whoop, de koning maakt een buiging! Van harte gefeliciteerd hoor, wat een leuk nieuws zeg! :love:

Mmm, misschien moet ik dat hier eens voorstellen.
@Rebtor wat denk je ervan? :p

Puckababy was hier 2x een uitkomst! Sliepen veel beter!
Klinkt goed die Puckababy. Ze zien er ook echt heel leuk uit, ik ga mij er eens in verdiepen en heb weer iets aan de lijst "Potentiële aankopen" toe te voegen.

"...Dus een nummer 3 kan alleen maar een verbetering zijn :ROFLMAO:"
Hopen dat nummer 1 en 2 geen lid worden van dit forum en dit bericht te lezen krijgt. :juggle: :DD
 
Hopen dat nummer 1 en 2 geen lid worden van dit forum en dit bericht te lezen krijgt. :juggle: :DD

Dat wordt ze er wel in gewreven hoor.
Vooral die nummer 2, wat een gedoe zo'n kind met allergieën. Maargoed, zoals met alles het went en je wordt er handig in.
Maar hun karakter maakt alles goed, kleine knuffelkontjes!
 
Nanoe en Norion zijn pseudoniemen. En voor een iPhone voor de kinderen heb ik met zoveel aquariums toch geen geld ;p nee hoor, zal binnenkort eens wat wissen...

Hoe ver is je vriendin/vrouw nu met de zwangerschap hoogheid? Kan ze nog haar schoenen zelf aantrekken? ;p
 
Hier nummer 1 sliep met 5 weken door, wel verborgen reflux. (En alle gevolgen van dien waar we 3 jaar later nog mee bezig zijn) Maar slapen was zijn favoriete bezigheid.
Nummer 2 sliep met 7 weken door, maar met 6 maanden koemelk, soja en ei allergie vastgesteld. Nu halen we af en toe een nacht door als meneer iets gepakt heeft wat niet zo heel handig was. Zit je om 3 uur 'S nachts beetje baby tv te kijken :LOL:

Dus een nummer 3 kan alleen maar een verbetering zijn :ROFLMAO:

Of je krijgt er één als ik..
Nee, al die samengestelde complexen en afwijkingen in 1 lichaam krijgen lukt de mallemolen van de evolutie maar 1 keer gok hoop ik
 
Of je krijgt er één als ik..
Nee, al die samengestelde complexen en afwijkingen in 1 lichaam krijgen lukt de mallemolen van de evolutie maar 1 keer gok hoop ik

Nou, nog een keer dat hele circus door wat we met de jongste hebben gehad zou ik niet graag nog een keer doen hoor... Als iedereen maar roept nee het is geen allergie en jij een kind hebt dat pijn heeft en alleen maar huilt...
 
Ik weet het, en al helemaal dodelijk zijn die gasten op consultatieburo die alles weten

Mijn oudste, janken janken janken om helemaal beroerd van te worden
artsen, kinderartsen, consultatiedames, je moet dit, je moet dat, je moet zus, je moet zo, en het kind maar janken en niet groeien..

En toen kwam Doroté,
vrouw van vriend en collega (we waren daar al meer dan een half jaar onderweg) op verlate kraamvisite
Kusje hey hallo oh god wat een schatje, maar wat ziet ie er raar uit en zo mager, ja sorry dat ik het zeg maar als ervaren moeder zie je dit denk ik wel direct
Tegen mij, 'Martin, heb je hier een beetje grote DA drogist, moet je dit en dit en dit ophalen', dus ik naar de drogist voor prematuur babyvoeding een flesje en (toen zag je die nog niet heel veel maar DA had ze toevallig) zo'n sabbelpopje met van die knopen

half flesje voeding gemaakt paar druppen op de knoop, meneertje fles in zn mik daarna dat knooppoppetje weet niet meer hoe dat heette


Meneertje nooit 1 keer meer gejankt en maakte van de één op de andere nacht uithalers van wel 6 - 7 uur..
Na tijdje toch nog es aan Dot gevraagd, ja zei ze, ik zag gewoon dat dat kind dikke honger had en de prematuur was om het poepie wat makkelijker op gang te krijgen,.. en niks dokter hé gewoon een volkse meid van de huishoudschool
 
Beetje kort door de bocht rebtor! Je kan tenminste een “we geven het nog een jaartje bedenktijd” of een “als ik een mancave krijg, misschien...” tegenaan gooien 🤪

heftig zeg! Die ontkenningen, Martin en nanoe! Alsof je gek bent want huilen hoort erbij hoorrrr..., vreselijk. Ik moest ook wel iets volhardend zijn maar werd wel snel geholpen. Ook omdat het nummer twee was en de rust reinheid regelmaat en “ff laten huilen” niet werkte en ik dus snel klaar was met die stomme adviezen en vroeg een doorverwijzing.

dot verdient een oorkonde. :daisy::r
 
Beetje kort door de bocht rebtor! Je kan tenminste een “we geven het nog een jaartje bedenktijd” of een “als ik een mancave krijg, misschien...” tegenaan gooien

Ja ik vind dit ook wel heftig. Heb wel even tijd nodig om dit te verwerken... :oops: :ROFLMAO:
 
Nou nanoe, prijs je rijk met t feit dat jij nu niet met een emmer op de bank zit want “ochtendmisselijkheid” is niet tijdsgebonden:sick:. Oh wat is het toch een wonder, zo’n parasiet in je baarmoeder.
En waaraan moet je je voeten opwarmen als manlief op de bank ligt?:devilish:

(ik stuur wel via pm een foto van de baby straks in een vissenromper, wie weet gaan zijn zaadleiders dan rammelen)
 
Nou nanoe, prijs je rijk met t feit dat jij nu niet met een emmer op de bank zit want “ochtendmisselijkheid” is niet tijdsgebonden:sick:. Oh wat is het toch een wonder, zo’n parasiet in je baarmoeder.
En waaraan moet je je voeten opwarmen als manlief op de bank ligt?:devilish:

(ik stuur wel via pm een foto van de baby straks in een vissenromper, wie weet gaan zijn zaadleiders dan rammelen)

Ben dan ook heel blij dat ik bij beide niet zo misselijk was dat ik over mn nek ging.
Sterkte! Succes met het kleine parasietje
 
Gefeliciteerd!!

Onze eerste(net een jaar) had de hele avond geen zin om te slapen, we gooien het maar weer op de doorkomende tandjes. Meestal slaapt ze wel tot 7 uur.

Ik zat net je topic helemaal door te lezen, weet je nog hoeveel plantjes je ongeveer besteld hebt toen je startte?
 
Ik had een al draaiend aquarium waar ik wat planten uithaalde (vooral crypto’s en snelgroeiers) en ben daarnaast naar t tuincentrum gegaan en 6 plantjes gekocht die ik mooi vond en “easy” waren. Op een later moment nog een tigerlelie gekocht. Heb ook al veel planten verwijderd want het groeit zo hard en vol. Menig garnalenbak is opgestart met de topjes of uitlopers. Zoals je leest, zeer wetenschappelijk gekozen plantenbestand 🤪 koop wat bij je licht werkt, wat je leuk en mooi vind en vooral genoeg want veel planten helpen bij een goede start.
 
Nanoe en Norion zijn pseudoniemen. En voor een iPhone voor de kinderen heb ik met zoveel aquariums toch geen geld ;p nee hoor, zal binnenkort eens wat wissen...

Hoe ver is je vriendin/vrouw nu met de zwangerschap hoogheid? Kan ze nog haar schoenen zelf aantrekken? ;p
Dan kunnen jullie gebruikersnamen wel pseudoniemen zijn. Maar ik ga er wel vanuit dat de kinderen jullie aquariums herkennen op het internet. :juggle:

Mijn vrouw is nu bijna 37 weken zwanger. En haar schoenen heeft ze op dusdanige wijze aangepast dat ze hier zo in kan stappen. (lees: haar veters zitten zo los de haar schoenen bijzonder ruim zitten. Het ziet er dan ook enigszins "Ma Flodder" uit als ze over straat sjoks op haar schoenen met losse veters.) :DD
 
FDC5BC83-F8E6-4BB6-A802-973C6E5079EC.jpeg

nieuwe visjes :love: Een prachtige mannenmolly voor de twee Molly reuzendames en bijzalmen. Altijd willen hebben, nooit gehad en mijn waardes zijn er nu (dankzij wat turf in m’n filter) perfect voor. Ik ben happy!
 
Bekijk bijlage 312845
nieuwe visjes :love: Een prachtige mannenmolly voor de twee Molly reuzendames en bijzalmen. Altijd willen hebben, nooit gehad en mijn waardes zijn er nu (dankzij wat turf in m’n filter) perfect voor. Ik ben happy!
Vind je dat gezoem van die bijzalmen niet ontzettend irritant..

Mooie visjes hoor
 
:ROFLMAO: Ik heb een editor nodig #dyslectisch
 
Knap bakje hoor .
Je maakt mooie contrasten tussen je planten.
 
Bedankt triple! Ben zelf ook dol op al die kleurschakeringen. Zou in de toekomst graag een bak willen hebben met volledig rode planten maar ik denk dat co2 dan wel echt een vereiste is! Heeft iemand op dit forum toevallig een volledig rode bak?

heb trouwens het grootste mannetje gekocht in de winkel maar hij is echt een kleine donder vergeleken de big momma’s :ROFLMAO: En mag ook nog niet dicht in de buurt komen. Ben benieuwd!

zoemende bijlzalmen doen niet zoveel? Ze hangen een beetje in de hoek...
 

Bijlagen

  • 8BA320BA-3C10-470E-9FB4-D9ADF3229ABE.jpeg
    8BA320BA-3C10-470E-9FB4-D9ADF3229ABE.jpeg
    492.2 KB · Weergaven: 79

Terug
Bovenaan