T
TonHageraats †
Guest
Lekker opgeschoten, je had geen puf meer om het plantje uit de pot te halen?
je had geen puf meer om het plantje uit de pot te halen?
Loopt niet van een leien dakje dus 😀Ohh haha er mist een stuk.
Maar kort samenegevat dacht ik dat ze de kleuren hadden omgedraaid en opgestuurd hadden en dan had ik nu een probleem gehad.
En dan loop ik me een partij druk te maken terwijl die andere zak er gewoon onder zat..
Dacht dus ff dat begint lekker.
Ahh nice, heb even naar de (voor mij) nieuwe aquarium winkel gebeld, en dan kan je hem brengen en iedere woensdag krijg je je eigen fles weer terug kosten € 27,50.
Is dat een beetje redelijk? Ik zie verder weinig prijzen bij die flessen uit die lijst staan.
John gaat naar de brandweer
Het word steeds leuker blijkt die co2 regulator niet juh van het te zijn.
Was iedere ochtend weer bezig met afstellen sinds het me op is gevallen. Was geen logica te bekennen, de ene dag 50 bpm de andere dag 90 bpm.
Ik denk dat dat ook een flinke min factor is geweest.
Afijn krijg wel netjes een nieuwe opgestuurd dat is dan weer positief.
Een keer tegen het metaal van je manometer tikken is vaak ook een oplossing.
Het heeft iig 1 jaar constante co2 afgegeven ca 100 bpm.
Nope alles the hardway, zoals gister die 2 dubbele meters los koppelen, aansluiten ging ook heerlijk, dacht eerst die meter is kapot maar de werkdruk was gewoon over de max.
Wanneer zoiets bij mij niet vlot gaat en ik merk dat ik begin te sukkelen (doordat mijn stressniveau voelbaar begint te stijgen) probeer ik meestal te stoppen voordat de frustratie via hoofd, schouders en armen mijn handen bereikt.
Dus even aan de kant schuiven.
pfffff was al weer zo laat dat de tijdsckakelaar uit stond...
Maar kan draaien aan die knop wat ik wil maar gaat niet onder de 4
volgens mij moet je de andere kant opdraaien, zo draai je hem volgens mij alleen maar verder open, dan blijft er co2 uitkomen.
Denk niet dat de regelaar kapot is, maar je hebt hem zover uitgedraaid dat de knop los is gekomen, wat eigenlijk niet mag gebeuren met degelijk materiaal.
Dit topic nog eens nalezend behoor je, denk ik, toch tot de pechvogels? Je houdt in elk geval wel vol en dat bezie ik altijd met respect!Maar die 2e meter van de werk druk doet het niet meer. Die knop die ik heb los geschroefd doet domweg niks.
Bedoel als het gas open staat en het fijn regel ventiel, en je draait aan die werkdruk knop moet er toch weer gas in die meter komen en uit het ventiel?
Zo niet doe ik of iets verkeerd of dat ding is kapot, maar er mist dus geen klein pinnetje wat in dat gat hoort bij die middelste foto?
Nu krijg ik het gas er alleen uit als ik die werkdruk knop er af schroef, lijkt me ook niet best.
Je houdt in elk geval wel vol en dat bezie ik altijd met respect!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.