Topicstarter
Topicstarter
RonG
Guest
Ja ik kan me zo heerlijk druk maken... En daarna pas denken
Ja nu wel ja.
Ik zou de filter zsm laten draaien op een emmer water. Een groot deel van de bacterien zal wel dood zijn, maar een hoop activeren wel weer.
Ok, maar de filter staat al 24 uur stil in hoeveel leven er dan nog vraag ik mij af? Ik heb wel gehoord en gelezen dat bacteriën zich "inkapselen" als de omstandigheden niet goed zijn maar ja gebeurt dat ook in zo n geval als dit en hoeveel doen dit en hoeveel gaan er dood? Ik weet het niet.
Ga je met de dode bacteriën geen problemen krijgen voor de waterwaarden?
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Gelukkig heb ik geen tuin 🙂ben je soms in staat om de bak de tuin in te donderen
Over de schutting naar de buurman. Niemand die het merkt inclusief je buurman😀Ik wel maar ja ik moet hem ook weer opruimen en dat weerhoudt me er dan weer van😉
Van het balkon afgooien werkt ook goed hoor 😀Gelukkig heb ik geen tuin 🙂
Denk maar zo: ik heb ooit in 1 middag 100-125 kilo steen uit een bak getild, alle vissen uitgevangen, alle stenen weer teruggeplaatst en de vissen weer losgelaten.
had geen rug meer over maar de klus was geklaard, en het geeft voldoening als je klaar bent 😀
Heb 0,5 gram gepakt opgelost zag er wel heel donker uit dus min of meer 1/3 in de brak bak gedaan en de cuip waar de plantjes nu in zitten.
Maar zelfs na dat mini beetje bijna bruin rood achtige waas door de hele bak.
Nu al aan de eerste water wissel toe?
Zoals het hier staat heb je netto dus niks gedaan.
Jij dacht ik doe eens wild😀voor de verandering anders gestapeld
Noem dat maar niks 😀
Neehoor 2 vissen eruit gelaten en de stenen voor de verandering anders gestapeld
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.