Topicstarter
Topicstarter
RonG
Guest
Moet er nou water in die bak zitten terwijl ik het schoonmaak of niet? Die maat zegt net doodleuk dat ik hem weer moest vullen.
Dat gaf ik inderdaad ook al aan, goed dat je het nog eens aanhaalt.Als je middeltjes gebruikt. Test het dan eerst even op een klein hoekje van je achterwand. Laat het daar een minuut of 10 zitten en hou in de gaten of het niet gaat reageren.
Peroxide is niet heel vriendelijk en ik zou niet durven zeggen of alle achterwanden dat zomaar accepteren.
Stenen kun je ook in een emmer doen met 250ml bleekwater. 1 uur.
Daarna goed afspoelen. Dan in een emmer met 250 azijn. 1 uur.
Afspoelen en weg algen.
ps Dit kun je met alles doen uit het aquarium. Wordt weer als nieuw.
Oke kan dat met dat azijn wat ik voor de test heb gebruikt?
Verder gewoon koud water of met heet bij bleek?
Dan doe ik het vanavond nog kunnen ze daarna nog ff 12 uur in gewoon water liggen voor de zekerheid.
Heb hier dikbleek van de ah staan, maar je moet het toch verdunnen met water toch?
250 ml op 1 emmer dus?
Ja!
Dikke of dunne bleek is even sterk.
De dikke zit een bindmiddel in, zodat deze beter aan je WC blijft plakken.
Stenen kun je ook in een emmer doen met 250ml bleekwater. 1 uur.
Daarna goed afspoelen. Dan in een emmer met 250 azijn. 1 uur.
Afspoelen en weg algen.
ps Dit kun je met alles doen uit het aquarium. Wordt weer als nieuw.
Heet water werkt beter.
Van die schoonmaak azijn kun je wat minder gebruiken.
De azijn is om de bleekwater te neutraliseren. Hypochloriet met zuur geeft chloor gas. Dus dat vervliegt dan.
Heb hier dikbleek van de ah staan, maar je moet het toch verdunnen met water toch?
250 ml op 1 emmer dus?
Pffff zat hem helemaal te flippen net, doe de doos open en de ene 1 zak leisteen, doe de andere doos op en zie reebruin (het leek net een hele zak en dacht ook in een soort flits 20 kg te zien). En i.p.v. rustig te blijven en ff logisch nadenken/kijken zag ik al mijn planen afijn... Het is er ga het maar aanzetten met al het water er in dan start i tenminste op.
Blijkt wel dat je even zat te flippen hihi.Ohh haha er mist een stuk.
Maar kort samenegevat dacht ik dat ze de kleuren hadden omgedraaid en opgestuurd hadden en dan had ik nu een probleem gehad.
En dan loop ik me een partij druk te maken terwijl die andere zak er gewoon onder zat..
Dacht dus ff dat begint lekker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.