Kogelvissen van nilo1804

Handige Harry.
En nu verder met een meubel voor een zout bakje?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt beide!

Hahaha ik moet zeggen dat met de enorme activiteit in het zeewater deel van dit forum de kriebels wel weer flink aanwezig zijn
 
Bedankt beide!

Hahaha ik moet zeggen dat met de enorme activiteit in het zeewater deel van dit forum de kriebels wel weer flink aanwezig zijn
Schiet dan maar op want ik hoorde dat mark wat leuks aan het strand voor je had gevonden:pp
 
Je nemo’s krijg je niet terug hoor ☺️
IMG_3383.jpeg
 
Hoe ga je het filter er zo onderweg krijgen? Of lijkt dat alleen maar heel ingewikkeld :juggle:

Gaaf bakje verder!
 
Wow die paddestoel is echt mega geworden!! Prachtig plaatje zo!

@Killerfish de plank die er in ligt kan er uit, dus dan kan ik er makkelijk bij;))
 
Ja zijn 2 plankjes, halve gat zit in de ene plank, de andere helft in de andere:
image.jpg
 
Hierbij nog een filmpje van een etende Willy. Dit is het staartstukje van een pangasius filet, die zijn wat taaier volgens mij en vind hij niet echt lekker. In het filmpje kan je, als je je geluid aan zet, hem erg goed horen kauwen.

Iets wat overigens erg bijzonder is is dat Willy nu ruim 3 maanden hier woont en ik hem nog nooit heb zien ingraven. Hij graaft zich wel in, maar ik heb het hem nog nooit zien doen... Verder is het een super actieve vis die mij continue volgt, als ik door de tuin kom aanlopen en via de achterdeur binnen kom dan zwemt hij al helemaal boven in de hoek.


 
Leuk filmpje en ik denk dat Willy liever een vleeskroket eet Niels
 
In het ripariumpje verdampt bizar veel water. Redelijk wat oppervlakte beweging, open bak en 26graden watertemperatuur zijn denk ik de grootste redenen. Ik had op zolder nog een ATO liggen van mijn zeeaquariumpje, dus die heb ik er even bijgezocht en vandaag is 2m siliconenslang van ali bezorgd. Zonde om deze auto top off niet te gebruiken.

Op foto 1 zie je het LED lampje van de waterniveausensor, deze zit verscholen achter de plantjes dus deze is verder uit het zicht. In het kastje staat nu een jerrycan met 5L water, ik hoop hier een aantal dagen mee te kunnen doen, hoeveel is nog even afwachten maar het zou fijn zijn als ik deze jerrycan eens per week moet aanvullen. Er is gelukkig ruimte voor een groter reservoir dus mocht dat nodig zijn dan kan dat altijd nog :DD
 

Bijlagen

  • IMG_8159.jpeg
    IMG_8159.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 6
  • IMG_8160.jpeg
    IMG_8160.jpeg
    2.2 MB · Weergaven: 6
Ja met dit weer gaat het hard Niels en dat merk ik ook met de Reefer hoor.
 
Terug
Bovenaan