kweek stelling garnalen (gpatton)


e13827218f6875a5b3bb607110a5979e.jpg

https://gyazo.com/e13827218f6875a5b3bb607110a5979e
 
Indrukwekkend mooie beestjes. De bak links boven is even op vakantie?
ja die is heel langen vakantie bakie zaten maar 3 garnalen in en stond in de weg. ga die plek nu gebruiken om daar wat platic bakken neer te zetten voor het waterversen zodat ik dat snel kan doen. vooral die sulawesi blijven me ogen vangen ze dansen bekant vooral die white leg sulawesi
 
Ziet er leuk uit! Welke drijfplantjes gebruik je? Zijn mooie volle wortels.
 
Deze soort kende ik niet en ik lees dat ze hartvormig zijn maar ja dat heeft de Laevigatum ook wel een beetje als ik de foto bekijk:

 
Mooie garnaaltjes Patton en ook hier zijn de SW niet echt geweldig gedekt en dat zie ik bij jouw dan ook. Volgens mij is het lastig om daar de mooie witdekking in te behouden.
 
Mooie garnaaltjes Patton en ook hier zijn de SW niet echt geweldig gedekt en dat zie ik bij jouw dan ook. Volgens mij is het lastig om daar de mooie witdekking in te behouden.
ja daar hebben anderen veel problemen mee maar het wit in mijn crystal black komt steeds meer naar voren ik moet ook nog het een ander uit selecteren die in de laatste foto zijn ghost nog wa gevalen heb ik al paar jaar en steeds beteren examplaren
 
klant gemaakt die blij is met me garnalen is zitten gewoon op kraan water zonder ph soil
 
Dat is een mooi bakje Patton maar dat is toch een simpele cr en die kan toch ook vaak wel op kraanwater of in elk geval zonder een aparte bodem?
 
Dat is een mooi bakje Patton maar dat is toch een simpele cr en die kan toch ook vaak wel op kraanwater of in elk geval zonder een aparte bodem?
ja zit als goed is gewoon een normaal bodem dat is mijn cr lijn die zijn nie simpele ahhaah
 
7be596421ad66db87c8f4fa20a95d246.jpg

https://gyazo.com/7be596421ad66db87c8f4fa20a95d246
heb hem effe open gemaakt en heel te vreden mee het zwart kapje komt er af met een draaie mechanisme blijft dus veel beter zitten als de ouden bob maxi en zit een brushless motor in die gaan eigelijk nie kapot en zijn goed koop te vervangen hebt laats de sponse op me ouden bobmaxi vervangen en heeft weer de zelfde kracht als nieuw
 
heb 7 euro ea voor die pompen betaald moet er wel anderen stekkers op zetten die ik nog heb van ouden lucht pompen gelukkig
 

Terug
Bovenaan