Wat is er nieuw

Lido 200 van Soundwave

Vandaag een aankoop gedaan waar ik blij van werd en al op mijn wensenlijst stond. Bekijk bijlage 379443
Eerst de bak snoeien dan nog even een foto met de oude verlichting en dan uiteraard een after foto met het nieuwe licht , ik kom deze zaterdag wel door.
Vorige week heb ik de 600 gekocht voor mijn lido 120. Wel even wennen aan het licht en spelen met de instellingen.
 
Vorige week heb ik de 600 gekocht voor mijn lido 120. Wel even wennen aan het licht en spelen met de instellingen.
Ben benieuwd naar tips !
 
Zojuist het snoeien en het planten van een rood plantje zoals ik wilde afgerond en de nieuwe verlichting aangesloten , wat een verschil !! Wouw

Juwel standaard balk met colorled
IMG_2131.jpeg


IMG_2137.jpeg
 
Zo weer tijd voor een update, inmiddels de ph controller er in hangen en een tweetal extra dcs omdat ik er toch eentje niet vertrouwde maar inmiddels een mooie groene kleur in de dc bereikt met de toevoeging van co2 via de controller.
Ook besloten om wat extra ferro te geven naast mijn bestaande planten voeding , zie de rode planten hiervan nog mooier worden. En uiteraard de nodige snoeibeurten al achter de rug

IMG_2152.jpeg


IMG_2149.jpeg

IMG_2151.jpeg
 
Vandaag de planten flink onderhanden genomen en ook 3 nieuwe soorten toegevoegd om het masale groen wat te doorbreken.

Ludwigia sp. White
Cabomba piauhyensis
Rotala blood red SG

IMG_2190.jpeg


IMG_2191.jpeg
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan