Lido120 van Fozzy


Ik snap het gebruik van zeoliet maar er is vast een betere manier dan zo'n grote blikvanger op je achterwand. Waarom niet gewoon in je filter?
 
is maar tijdelijk een 4 tot 6 weken .

Ok, maar toch, zo zit je er wel elke dag tegen aan te kijken. Ik ben misschien wat overdreven maar ik wil niets zien wat niet natuurlijk thuis hoort in een bak, dus geen techniek of wat dan ook.
 
Ok, maar toch, zo zit je er wel elke dag tegen aan te kijken. Ik ben misschien wat overdreven maar ik wil niets zien wat niet natuurlijk thuis hoort in een bak, dus geen techniek of wat dan ook.
ook niet als het in het belang is van de levende have ? Meestal zit filter vol met ander nuttig spul .
 
Ok, maar toch, zo zit je er wel elke dag tegen aan te kijken. Ik ben misschien wat overdreven maar ik wil niets zien wat niet natuurlijk thuis hoort in een bak, dus geen techniek of wat dan ook.
Ach ik stoor me er niet aan, en wat @stefanC zegt: tijdelijk. Met 2 weken gaat die zak er weer uit.
 
Water ververst en gesnoeit. Want het groeit wel erg hard ineens. Nh4 was onmeetbaar. kh 4 en ph 6.8.

IMG_5706.jpeg
 
Heb je iets in het water gegooit? Want het is een beetje mistig?

Maar de groei zit er goed in!
 
Heb je iets in het water gegooit? Want het is een beetje mistig?

Maar de groei zit er goed in!
Nee, dat was kort na het onderhoud, had wat planten eruit gehaald, en die hadden nogal wortels. Dus wat stof was omhoog gekomen. Bak is nu wel weer helder.
 
Ziet er al mooi uit, lekker gegroeid !
Misschien rechtsvoor een donkergekleurd plantje een cryptho bv voor een iets andere kleur ?
Zomaar een ideetje hoor.;)
 
Kwam er vanmiddag achter dat de co2 fles leeg is.. morgen eind vd dag even laten vullen in Coevorden, gelijk maar een reserve meenemen van 2kg.
 
Kwam er vanmiddag achter dat de co2 fles leeg is.. morgen eind vd dag even laten vullen in Coevorden, gelijk maar een reserve meenemen van 2kg.
coevorden , ik ben daar ooit dat musea gaan bezoeken hoe ze in de middeleeuwen hun stad verdedigden .
 
coevorden , ik ben daar ooit dat musea gaan bezoeken hoe ze in de middeleeuwen hun stad verdedigden .
Ja, ik moet naar Dalenā€¦ dorpje iets verderop maar ligt zoā€™n beetje tegen elkaar.
 
Weer terug uit Dalen. 500 gr laten vullen en 2ltr fles erbij. De 500gr als back up nu mocht de fles in t weekend weer eens leeg moeten zijn.

IMG_5755.jpeg
 
Altijd handig Albert en ik heb er 4. Twee van 1,5 kg en 2 van 2 kilo en die laat ik gelijktijdig vullen en betaal dan voor de 7 kilo net 19 euro.
Dat is voordeliger dan 1 laten vullen hier.
 
beetje overwoekerd :D maar heeft ook meer natuur stijl vind ik dan
 

Terug
Bovenaan