Misschien ziet ze de plant rechtsachter ook als een Lotus.
Op mijn telefoon dacht ik 2 knolletjes te zien maar rechtsvoor is het schijn dat bedriegt.Zie je dubbel? T is maar 1 Lotus..
Die rechtsachter is
https://www.aquaplantsonline.nl/hom...MIjbyG5sy4hgMVBYuDBx2LQwQ1EAMYASAAEgIe4fD_BwE
Wat een verschil met gisteren! Komt nu veel beter tot zijn recht. Wonderlijk ook hè hoe de natuur dat regelt. Worteltjes naar onderen, blaadjes naar boven. En dan zo snel.Nieuwe aanplant heeft zich opgericht. Nu nog even het plastic van de verwarming even van de alg ontdoen en de aanzuigkorf van het filter schoonmaken, of vervangen door de Eheim korf. Zitten toch geen garnalen meer in volgens mij.
Bekijk bijlage 376230
Waarom? Hij doet het dr goed om 😉Mooi Albert maar ik zou de protector van de verwarming even schoonmaken😉
Jij zou het ook niet prettig vinden als je onder die dotjes haar zit denk ikWaarom? Hij doet het dr goed om 😉
Zo beter chef??Mooi Albert maar ik zou de protector van de verwarming even schoonmaken😉
Goeie tip. Ga ik onthouden door een knoop in mijn boerenzakdoek. 😉Oeps.
Ik liet CO2 altijd onverminderd doorlopen als ik de bellenteller opnieuw vulde.
Goed gedaan jochie😉Zo beter chef??
Veel te lang, ik denk vanaf maart…. Gunde me geen tijd hiervoor. 🙁Ja overduidelijk en hoelang heeft dat erin gezeten?
Ik gebruik het bij de sluiers ook en mag dat zeker elke 4 weken regenereren.
Ach, dan is volgende week de bak weer kraak helder.Ja 3 mnd is een aardige tijd inderdaad.
Ik draaide altijd de bovenkant van die transparante houder af. Met slang en al.Ik heb deze ook gebruikt. Als je het slangetje aan de bovenkant wat langer laat kun je een hele tijd met gemak de bellenteller bijvullen.
Boven schroefdraad los draaien, slangetje eraf, bellenteller bijvullen, stukje van het slangetje afknippen voor een mooie strakke aansluiting op de bellenteller, slangetje er weer op en vastdraaien. Easy peasy.
Wel controleren of door je gefriemel aan de bellenteller, aan de onderkant geen lekkage is ontstaan. Is mij wel eens gebeurd, maar dat kan ook voorkomen als je met een andere bellenteller aan de gang ben.
Dat heb je met alle bellentellers. CO2 is een ‘droog’ gas. Er zal altijd water verdampen in dit gas.Ik heb er vele gehad maar bij allemaal bleef ik water toevoegen. Ik ga liever af op de kleur van de dc of je zou ze moeten vullen met een dikkere vloeistof.
Ik kan het aantal eierballen nog prima tellen zonder teller hoorBij het avondeten ook. Grotere teller.
Ik hoef alleen maar het slangetje aan de bovenzijde er af te draaien. Want ik heb er een pipetje bij die precies door het gaatje aan de bovenzijde kan om bij te vullen mocht dit nodig zijn.Ik draaide altijd de bovenkant van die transparante houder af. Met slang en al.
Voordat je het weer erop schroeft eerst een aantal slagen de andere kant op draaien. Vervolgens weer vastschroeven en dan zit de slang niet verdraaid.
Als je dat terugdraaien niet doet, zit de slang verdraaid na het vastdraaien.
Zeker weten en weet je wat zo leuk is? S avonds dan hoor je de vissen zingen🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.