Groeit goed in ieder geval Albert.
Zet die bril eens af. 😉 Details heAlbert , Wat is dat op het glas net boven de bodem <---- mierenn**ker 😀
Het groeit als een malle , goed bezig plus prachtige apisto heb je zitten .
Kan iemand mij een poetsdoekje lenen voor mijn bril aubZet die bril eens af. 😉 Details he
Kijk nogeens goed met de leesbril op en dan zie ik op de Lobelia ook nog wat algjes🤣🤣😉Albert , Wat is dat op het glas net boven de bodem <---- mierenn**ker
Niks mis met wat algjes. Zolang ze niet Blauw worden of gaan overheersen. Ze groeien er wel overheen. En anders gaan ze richting GFT bakKijk nogeens goed met de leesbril op en dan zie ik op de Lobelia ook nog wat algjes🤣🤣😉
Staat er goed bij verder Albert.
Staat er mooi bij hoor Albert.Niks mis met wat algjes. Zolang ze niet Blauw worden of gaan overheersen. Ze groeien er wel overheen. En anders gaan ze richting GFT bak
Inderdaad. Hier is sinds een paar weken de Co2 aardig constant met als resultaat dat de algen het gaan verliezen. Gister een hele hoop vd achtergrondplanten eruit gehaald, vandaag eens wat herschikken.Staat er mooi bij hoor Albert.
En die paar algjes…. ik heb hier nu een echte bruinalg explosie. Zo erg dat ik toch eens op moest zoeken of het echt bruinalg is.
Het lijkt wel plukken wol.
Maar ja, de filters zijn nog steeds in opstartfase. Dat kan best een paar maanden duren.
Ach ja ik volg de EI en heb dat ook soms en die bladeren haal ik weg en soms een plant. Het hoort erbij maar ja ik stoor me aan algen dus als ik ze zie dan verwijder ik dat blad wel snel.Niks mis met wat algjes. Zolang ze niet Blauw worden of gaan overheersen. Ze groeien er wel overheen. En anders gaan ze richting GFT bak
Geen idee eerlijk gezegd. Al heel lang niet getest. Als ik er eens om denk zal ik ren keer testen voor je..😉Welke waarden heb jij Albert ?
Heb voor jou een keer getest, wat ik na deze laatste opstart eigenlijk niet meer gedaan heb.Welke waarden heb jij Albert ?
Zo zacht dat ie ook zn kussen ermee heeft gevuld😉Mooi zacht water dus .
Alleen verversingen met regenwater, bijna geen (onthard) kraanwater nodigMooi zacht water dus .
Nee hoor, zo uit de plastic ton in een gieter, en dan in de bak. Maak de ton 1x per jaar ff schoon.Filter je dat regenwater ook nog Albert want mn vader deed dat ook maar liet het altijd door een oude Eheim filter met kool lopen.
Verandering is altijd leuk, zie ook 2 x lotus. Ik hoop dat die goed aan slaan, vindt ze altijd prachtig in een bak.De volgende fase met de bak. Beetje veel veranderd weer. Hele boel eruit gemikt en slechts een deel terug gezet van de oude planten. Aangevuld met 3 andere. Het zal wel weer groeien. we behoorlijk meer zwemruimte voor de paar bewoners.
Nog niet helemaal helder.
Bekijk bijlage 376148
Zie je dubbel? T is maar 1 Lotus..Verandering is altijd leuk, zie ook 2 x lotus. Ik hoop dat die goed aan slaan, vindt ze altijd prachtig in een bak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.