@biljoenblik waar smeer je mee?
Voorfilter sponzen iedere week.Maak je die voorfilterkop ook wel eens schoon? Rubber eraf en de delen waar water langs stroomt even schoon borstelen. (Daar waar de klepjes zitten).
Met een spuitbus van Eheim.@biljoenblik waar smeer je mee?
Ik heb vandaag een nieuwe aanzuigknop ontvangen.
Ik heb deze ook maar eens even open gemaakt, om te kijken of er iets anders was.
Het enige verschil wat ik merkte, is dat de nieuwe knop meer smering heeft.
De rest is hetzelfde.
Heb de oude knop ook maar gelijk schoongemaakt, en flink gesmeerd.
Als er nog steeds lucht in komt, dan ga ik de knop onklaar maken, door het ovale gat dicht te maken.
Nieuwe knop:
Bekijk bijlage 327976Bekijk bijlage 327977Bekijk bijlage 327978Bekijk bijlage 327979Bekijk bijlage 327980
Oude knop:
Bekijk bijlage 327981Bekijk bijlage 327982Bekijk bijlage 327983Bekijk bijlage 327984
Ik heb dit onderwerp met veel interesse gevolgd, heb zelf ook twee 600 pompen met thermostaat.
Dacht altijd dat het aan mijn pvc koppelingen lag dat er lucht in mijn bak kwam, ik heb net al draaiend mijn pomp horizontaal gehouden en ik zag zo het water
er uit lopen.
Vind het superpompen qua geluid en het makkelijk schoon te maken voorfilter maar qua constructie is er wel het een en ander mis .
Ik zal morgen de pomp is meenemen naar de leverancier ben benieuwd of hij met een oplossing komt .
Nee dus. Ik heb een biomaster thermo 250. Hetzelfde probleem.Dus conclusie. De 600 en 850 biomasters zijn gevoelig voor lucht.
De kleinere modellen niet.
Is bij mij ook zo. Overdag niet. Raar toch?Met name ‘s avonds komt er erg veel lucht uit.
Nooit geen probleem.Heb ook de 600, eerder de 350 gehad, nooit geen problemen wat lucht betreft,hier ook een co2 reactor er tussen, je hoort hem helemaal niet.
Geen Brabo's pesten nie hé 😉Nooit geen probleem.
Ontkennende ontkenning. Dus altijd.
Sorry, off topic.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.