Mijn aquatlantis 60 (Guppy101)


Een externe filter heb ik wel hoor, maar deze is uitgerust met een speciaal garnalenkorf omdat idd mijn garnalen daar altijd in belanden en ook mijn modderkruipers in het begin. Nu heb ik dus dat probleem niet meer maar ik vind het raar dat ik constant 2 modderkruipers zie en de anderen dan totaal niet.

Het zijn ook altijd de zelfde 2 want ze hebben beiden een herkenningsteken. In mijn bodem kunnen ze volgens mij ook niet. De 2 die ik zie kunnen het alvast niet. Tenzij dat ze in dat padje zitten met filterzand.....god weet het....
Je leest vaker dat ze zich kunnen verstoppen in het zand en ze kunnen zich in dr meest ingewikkelde posities wurmen. Wie weet... gaaf trouwens, dat ze zo in die planten zitten. Die ene hier zit ook standaard in de Anubias :D
 
Nieuwe visjes, en de afsluiters van mijn visbestand. Er komen er dus geen meer bij. Tenzij om wat aan te vullen bij sterfgevallen.

Een koppel honinggoeramis en mijn bakje.
Bekijk bijlage 128520 Bekijk bijlage 128521 Bekijk bijlage 128522


Echt een fris groen bakje! Geen algje te bespeuren op de foto's!
En dat voor je eerste bakje ooit! :r

Liggen die drijvers enkel vooraan langs het glas of zo?
Op de totaalfoto lijkt het alsof je een "compleet plafond van groen" hebt drijven maar toch valt er precies nog vrij veel licht op de bodem...
Goed bezig, ik voorspel (een) extra bakje(s) komend jaar! ;)
 
Hallo

Bedankt :D. Ben heel blij met men baksken, maar ik heb goede leraren gehad e.

drijvers komen tot halverwege mijn bak. Achter de drijvers kan er dus nog behoorlijk wat licht invallen.


En de algen tja..ze hebben allemaal de revue gedaan denk ik. Maar van het moment dat
ze de kop opstaken werden ze meteen terug de kop ingedrukt :D


Een extra bakje binnenkort? Zou je dat denken? :D:br::engel:
 
Wie weet, maybe :D

Wat dacht je van een 450l bak?

Vind die grote prima, past nog mooi naast mijn 60l bak, maar hoe groter hoemeer kosten neem ik aan. We hebben nog de communie van onze zoon in mei. Dus zal ik nog wat moeten sparen....
 
Wie weet, maybe :D

Wat dacht je van een 450l bak?

Vind die grote prima, past nog mooi naast mijn 60l bak, maar hoe groter hoemeer kosten neem ik aan. We hebben nog de communie van onze zoon in mei. Dus zal ik nog wat moeten sparen....
450 liter bak das een bak van 150cm in lengte en van welk merk zou die dan zijn ? Blijf je bij Aquatlantis ?
 
450 liter bak das een bak van 150cm in lengte en van welk merk zou die dan zijn ? Blijf je bij Aquatlantis ?

Goh, dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik naar een tweedehands eens zou kijken. Ik heb er namelijk al mooie gezien. Zijn er merken dat ik beter vermijd?
 
Goh, dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik naar een tweedehands eens zou kijken. Ik heb er namelijk al mooie gezien. Zijn er merken dat ik beter vermijd?
Goh daar heb ik eerlijk gezegd niet echt een antwoord op welke merken je beter vermijd.Ik heb altijd tegen mezelf gezegd om nooit een Juwel bak te kopen.Vraag me niet waarom (waarschijnlijk met als enige reden dat de binnenfilter erin vast gekit zit)maar nu ik gisteren zo'n Juwel Vision 260 gezien heb was ik direct verkocht.
 

Terug
Bovenaan