JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
Heb ik gedaan. Zijn antwoord was "Ach, wat is zuiver". Daar kom ik niet veel verder mee...🙄Ik zou het eens aan die Labido vragen John
Zou het helpen als ik mezelf identificeer als etalagepop?Tja ik zou kijken of haar outfit jou ook past en dan heb je al een overeenkomst met de pop
Veel soorten hebben dat de man later heel anders worden dan de vrouwen. Jammer dat velen zo jagen. Bij de gele labido`s is het verschil tussen man en vrouw niet zo veel.Aha, dus die blauwe kleur hebben ze niet gelijk al en dat komt later pas. Nooit geweten dus.
Ik kom tot 5 maar ik hou ook niet van quizzen
Hahaha, ze zijn er wel. Midden onder heb ik een cichlide weggewerkt en ook midden in de fotoIk kom tot 5 maar ik hou ook niet van quizzen
Tja, haha. Soms kom ik leuke tegen. Wat ik er van maak is maar gekheid. Wat ik leuk vond is...twee foto`s, zoek de 7 verschillen. Foto 1 Sneeuw witje en de zeven dwergen. Foto 2 Alleen Sneeuw witje, geen dwergen. Je moet er maar opkomen.Kun je een quizzhoekje van maken John!
Niet meer. Op een dag zagen ze dat ik me aan het scheren was. Dat wilden zij ook. Ik ben toen gaan zoeken naar het kleinste scheerapparaat die ik vinden kon. Dat is gelukt en nu scheren zij zich `s morgens ook.Leuk dat snorretje en heb je ze ook met een baardje?
Ik hoop wel dat het een apparaat is is die geschikt is om nat te scherenNiet meer. Op een dag zagen ze dat ik me aan het scheren was. Dat wilden zij ook. Ik ben toen gaan zoeken naar het kleinste scheerapparaat die ik vinden kon. Dat is gelukt en nu scheren zij zich `s morgens ook.
Doet me denken aan dat mopje:
Haha. Ja, je hebt meer van die mopjes gehad. Deze ook....De olifanten voetballen tegen de muizen. Per ongelijk stapt een olifant op een muis. Muis in de kreukels. Zegt de olifant tegen de muis "Sorry hoor, dat was niet zo bedoeld". Antwoord de muis "Geeft niet, had mij ook kunnen gebeuren".Doet me denken aan dat mopje:
Lopen een muis en een olifant over een brug. Zeg te de muis tegen de olifant:"Wat stampen we, hè."
Eigenlijk zou ik dan hetzelfde doen, maar dan op twee plaatsen. Ik heb in mijn "Gele Vriendjes" wat ik nog had van de eerste keer dat ik hier lid was gedeeld ( behalve wat niet meer van toepassing was ).
Lekker doorgaan John en je vermaakt er leden mee en die het niet leuk vinden die gaan maar lekker wat anders doen zou ik zeggen 😉
Ja John. Dat was ik ook van plan. Maar het zal minder frequent zijn. Zoals ik bezig was met bijladen wat ik nog had hou ik niet vol. Waar ik veel bekijks heb is het forum...Je bent pas een echte Rotterdammer als....Lekker doorgaan John en je vermaakt er leden mee en die het niet leuk vinden die gaan maar lekker wat anders doen zou ik zeggen 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.