JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
Ook een goed idee. Dan is het in één keer opgelost...Ik gebruik er vaak een hele grote hamer voor
Ook een goed idee. Ik denk hierbij vooral aan moeren.Btw, misschien een tip maar lid Rinzo gebruik daarvoor wel rsv bouten of moeren en die zie je minder denk ik.
Ja hij zet ze dan niet in de bodem maar verzwaard ze zo dus dat werkt goed.Ook een goed idee. Ik denk hierbij vooral aan moeren.
Ja, dat klopt. Schoolvissen gaan naar school om de schoolslag te leren. Het komt voor dat sommige schoolvissen er school (niet scheel) van gaan kijken.Zitten vast allemaal bij elkaar op school
Ik zou een klein soort dolfijn kunnen kopen en daar een foto van nemen...En daar Mini Orca onderzetten. Die lijken wel op elkaar.Waar is de foto van de baby Orca nou dan 😆 😆
Mijn vissen weten mijn pincode. Als ik het even vergeten ben vraag ik het aan hun...Ja en dan de pincode vergeten zeker 😛 😛
Zou er gewoon een mee naar de winkel nemen want dan hoef je niet telkens eerst weer naar huis om het te vragen. Zelf zou ik er een in een jampot doen en die in de winkelwagen zettenMijn vissen weten mijn pincode. Als ik het even vergeten ben vraag ik het aan hun...
Ik heb nog een broek met watervaste zakken...Als ik eentje in een jampot meeneem heb je kans dat ik bij de kassa er opnieuw voor moet betalen.Zou er gewoon een mee naar de winkel nemen want dan hoef je niet telkens eerst weer naar huis om het te vragen. Zelf zou ik er een in een jampot doen en die in de winkelwagen zetten
Dat is een idee. Neem ik gelijk een gevulde plantensproeier mee...Of in zo'n chihuahuatas....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.