Wat is er nieuw

Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)

AF072b.jpg
 
Deze is van een tijd geleden. Maar ook nu van belang.
 

Bijlagen

  • AF072d.jpg
    AF072d.jpg
    87.2 KB · Weergaven: 26
Helaas wel....
En het stomme is: volwassenen willen ook geen oorlog, maar op de een of andere manier begint er toch altijd weer de ene of andere zakkenwasser mee....
 
AF073a.jpg
 
Btw, misschien een tip maar lid Rinzo gebruik daarvoor wel rsv bouten of moeren en die zie je minder denk ik.
 
Btw, misschien een tip maar lid Rinzo gebruik daarvoor wel rsv bouten of moeren en die zie je minder denk ik.
Ook een goed idee. Ik denk hierbij vooral aan moeren.
 
AF073b.jpg
 
Zitten vast allemaal bij elkaar op school :DD
Ja, dat klopt. Schoolvissen gaan naar school om de schoolslag te leren. Het komt voor dat sommige schoolvissen er school (niet scheel) van gaan kijken.
 
AF073e.jpg
Het wegwerken van mensen en dingen gaat me steeds beter af. Het mooiste is natuurlijk dat je niet meer kunt zien wat ik weggewerkt heb....
 
Volgens mij lag er een briefje van 50 op het gras maar ja dat heb je weggewerkt natuurlijk :DD :DD
 
Waar is de foto van de baby Orca nou dan 😆 😆
 
Waar is de foto van de baby Orca nou dan 😆 😆
Ik zou een klein soort dolfijn kunnen kopen en daar een foto van nemen...En daar Mini Orca onderzetten. Die lijken wel op elkaar.:DD
 
Mijn vissen weten mijn pincode. Als ik het even vergeten ben vraag ik het aan hun...:DD
Zou er gewoon een mee naar de winkel nemen want dan hoef je niet telkens eerst weer naar huis om het te vragen. Zelf zou ik er een in een jampot doen en die in de winkelwagen zetten :DD :DD
 
Dog Sniffing GIF by ABC Network
Kijk daar gaat John met de hond in de winkelwagen :DD
 
Zou er gewoon een mee naar de winkel nemen want dan hoef je niet telkens eerst weer naar huis om het te vragen. Zelf zou ik er een in een jampot doen en die in de winkelwagen zetten :DD :DD
Ik heb nog een broek met watervaste zakken...Als ik eentje in een jampot meeneem heb je kans dat ik bij de kassa er opnieuw voor moet betalen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan