JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
Ja, John. Wat mij aangaat zijn al mijn gelen zonnetjes in huis.Ik snap dat die gele rakker dat zegt want die is zelf het zonnetje in huis
Met een fluitje lukt het wel. En een zweepje, niet om er mee te slaan natuurlijk, maar om te laten knallen. Ze vangen de trillingen op...🙂Oh ja, praten, veel tegen ze praten. Net als bij een hond. Korte bevelen en doordringend zo van Braaaaaaf en Goooooed zoooo. ZIT helpt niet, dan komen ze naar je toe met gebaren "Waar heb je het over". Daar begrijpen ze geen reet van.Anders ik wel!
En ik hoop dat mijn cichlides net zo braaf zijn als de jouwe. Vooralsnog lijkt het wel zo te zijn.
Hoe raad je het zo....🙂Kwestie van africhten denk ik hoor😉
Nou ja jij bent 76 en hebt veel ervaring dus ook het africhten zal je dan goed vergaan denk ik😉Hoe raad je het zo....🙂
Ja John. Veel ervaring en wat ook meespeelt....Ik heb een knalgele pyjama gekocht. Ze denken dat ik één van hen ben als ik deze aantrek...🙂Nou ja jij bent 76 en hebt veel ervaring dus ook het africhten zal je dan goed vergaan denk ik😉
Ja. Noem ik voortaan ook kusjes geven. Leuk is dat.Dat doen ze hier ook, ik noem dat kusjes geven.
Een manier om je voor te doen als iemand die je niet bent...Zouden ze dat van de mensen wereld overgenomen hebben?Dat is gewoon een beschilderde duim
Dat zou je denken. Maar de barbelen tellen de verkeerde kant heen, van rechts naar links. Dan heb je telkens -2. Op die manier duurt het lang om tot 10 te komen...Als ze allemaal tot 2 kunnen tellen en wel goed kunnen optellen dan komen ze vast wel tot 10
Juist. En met wat we daarmee uitsparen kunnen we elektrische dekens kopen....Dat spaart weer verwarming uit.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.