Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)


Dan hoef je nu enkel nog iets te bedenken om de emmers niet zelf te hoeven tillen:DD;)
Gezocht en gevonden...Fantasia, The Sorcerer`s Apprentice. Filmpje met Mickey Mouse. Ga ik onderzoeken naar het geheim hoe Mickey het voor elkaar gekregen heeft. :)
 
En vooral ook hoe hij ze weer tot rust wist te krijgen. Er staat me iets van bij dat het dáár uiteindelijk mis ging....
 
En vooral ook hoe hij ze weer tot rust wist te krijgen. Er staat me iets van bij dat het dáár uiteindelijk mis ging....
Ja....Hij probeerde het getover ongedaan te krijgen, maar maakte het alleen maar erger. Uiteindelijk moest de tovenaar het oplossen. In vingernagel bijtende spanning naar gekeken...
 
Ik kwam ook een videootje tegen van Father Fish. Ga ik meer van volgen. Hij heeft een andere aanpak van een aquarium opzetten. De video die ik net gezien heb van hem heet "Het eenvoudige geheim om je aquarium schoon te houden".
 
Heeft het schuilkussen het overleefd?
Ja, maar ook maar net. Ik zie dat ik met een persoon met kennis van zaken te maken heb. Het kwam ook zo onverwachts, was er niet op voorbereid. Dat Donald Duck steeds opnieuw in ongewone situaties de fout ingaat, oké. MAAR MICKEY. Die is juist altijd zo berekenbaar en verstandig...
 
Through The Years Love GIF by Mickey Mouse
 
Je weet toch dat je bij vlekken even met zeep moet insmeren en dan goed wassen?
 
Je weet toch dat je bij vlekken even met zeep moet insmeren en dan goed wassen?
Ja, dat is zo. Tenminste zo is het bij mensen. Bij cichliden weet ik het niet. Voor de zekerheid heb ik ze met zonnebrandolie ingesmeerd.
 
Als de mannen vlekken hebben dan is dat vaak een teken van allergie voor de vrouwen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Als de mannen vlekken hebben dan is dat vaak een teken van allergie voor de vrouwen:ROFLMAO::ROFLMAO:
Oh, is dat zo...goed om te weten. Ik merk wel dat met het ouder worden ik ook steeds minder vlekken heb. Wel op mijn armen en benen.
 
Vergeet je niet voor het zonnen goed in te smeren:DD
 
AF065e.jpg
Ook de kleintjes komen eten vragen als ze mij zien.
 

Terug
Bovenaan