Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)


AF63c.jpg
 

Ik zag laatst op google het aantal vlaggen dat daarbij hoort en dat zijn er mega veel en vanwege al die kleurtjes noemde ik de kleine rakkers de LHBTQ familie;)
 
AF63e.jpg
 
Moge John en altijd een goed gevoel om te gaan slapen als alles is opgeruimd.
Betekend dat je morgen weer kan beginnen met rotzooi maken:DD
 
Moge John en altijd een goed gevoel om te gaan slapen als alles is opgeruimd.
Betekend dat je morgen weer kan beginnen met rotzooi maken:DD
Zo is dat John. En nu heb ik weer slaap en kan gaan pitten. Tot morgen...
 
AF64a.jpg
 
AF64b.jpg

Bak 35x35x60cm waar drie Labido vrouwtjes inzitten. Deze Labido komt erbij en is geen directe familie van de vorige drie. Deze opstelling laat ik voorlopig zo en wacht af of en wat voor een kweek ik krijg.
 
AF064c.jpg
Voorlopig 10 littleste Labido`s hier in ondergebracht.
 
Mooie stenen zijn die geaderde!
 
Mooie stenen zijn die geaderde!
Ja, dat klopt. Er was een tijd dat ik regelmatig tweedehands bakken kocht. Daar kwam van alles bij zoals deze geaderde stenen. Die bakken gebruikte ik een tijdje en verkocht ze meestal weer voor wat ik er zelf voor betaald had. Soms knapte ik zo`n bak op, bv door een kap bij te maken. Dan had ik ook een kleine winst te pakken. Zo gebruikte ik ook bakken om compleet met vissen te verkopen. Ik had er plezier in om ook zo met de aquariumhobby bezig te zijn.
 
AF064d.jpg

Mijn bak van 40x40x125cm gebruik ik voortaan als holding tank. Een vergaarbak voor vissen die ik over heb of even wil parkeren.
 
Ik zie geen parkeervakken?
Ze hebben al een aantal auto`s. Zo nu en dan komt er een autootje bij. Maar een weg van kleine bakken naar de 40x40x125cm aquarium is er nog niet. Die komt er, maar de plannen moeten nog goed gekeurd worden. Pas dan komen meer parkeervakken in aanmerking.
 
Ohjee, er zit zeker een bedreigde diersoort op het traject....
 
Ohjee, er zit zeker een bedreigde diersoort op het traject....
Ja, dat klopt. Een hertenbrug en een kikker pad zit in de planning. Die pad is meer voor eigen consumptie...
 
Vergeet niet ook voor invaliden een speciale parkeerplaats te maken:ROFLMAO:
 
Vergeet niet ook voor invaliden een speciale parkeerplaats te maken:ROFLMAO:
Ja, die komt er ook, maar het probleem is dat we nog niet kunnen inschatten voor hoelang je er gebruik van mag maken. Het heeft te maken met het invoeren van 15minuten bakken. in een aquarium ben je in letterlijk seconden van de ene kant naar de andere kant van de bak. Dus om aan die 15 minuten regel te voldoen hebben we besloten dat de afstand geen punt is, maar de tijd dat je in een bar, winkel of bedrijf aanwezig bent niet langer mag zijn dan 15 minuten. BV de bakker 15minuten, de slager 15 minuten enz enz. Bij supermarkten kan dat een probleem worden. We hebben besloten dat je in supermarkten op de rolschaats boodschappen mag doen.
 
Kun je niet afentoe wat moois van je naar verduyn of ergens terugbrengen dan?
Of is marktplaatsen efficienter lucratiever enzo, ik ben benieuwd.
 

Terug
Bovenaan