JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
Ja John. Dat had ik en ben er nu weer mee aan de slag gegaan. Ik mis het ook. Ik heb nu nodig om bezig te zijn met dingen die ik leuk vind en minder met die dingen waar ik toch geen controle op heb.Volgens mij zijn je meeste vissen wel handtam John.
Je moet er zelf het beste van maken John want een ander doet het niet voor je.Ja John. Dat had ik en ben er nu weer mee aan de slag gegaan. Ik mis het ook. Ik heb nu nodig om bezig te zijn met dingen die ik leuk vind en minder met die dingen waar ik toch geen controle op heb.
Jullie kijken zeker nooit naar De Handhavers🤣🤣
Ik kijk al lang helemaal geen TV meer. Wil ik iets zien zoek ik het op op het internet. Of DvD`s van de bieb.Jullie kijken zeker nooit naar De Handhavers🤣🤣
Frans en Anil.Jullie kijken zeker nooit naar De Handhavers🤣🤣
Het is iets anders. Even een grappige gedachte....Stel dat er lui met lange neuzen zijn die beter kunnen fantaseren dan anderen die proberen uit te leggen hoe de vork in de steel zit.een cursus zelfbeheersing zou ook een idee kunnen zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.