JWdeBruijn
Well-known member
- Lid geworden
- 5 april 2024
- Leeftijd
- 77
Tja, toch zijn ze er. Het is net zoals het testen op kleurenblindheid. De één ziet geen eenden, de ander wel. Het maakt ook uit hoe lang je er naar kijkt. Probeer maar, na een uurtjeIk zie alleen geen eend😉
Nou, dan is het probleem opgelost. Die eenden zijn allang weggevlogen en dat heb jij dus gezien🙂.Ik zie ze soms wel vliegen John maar na een uur zag ik nog geen eenden hoor
Nou, dan is het probleem opgelost. Die eenden zijn allang weggevlogen en dat heb jij dus gezien🙂.
Nee, daar heb ik twee van. Deze zijn ook minder agressief. Ik had ze al eens eerder gehad. Die hadden ook paars op de flanken. Dezen lijken meer gewoon bruin. Afwachten maar.Mooie vissen John en heb je van die vreemde eend maar 1 dan?
Tja, niet meer....Wat een gedoe over dat doortrekken want je hebt toch watervogels
Dank je John. Wat ik nog kan toevoegen is ...je moet dicht bij het wateroppervlak blijven. Licht ook aan hoe groot die oppervlak is. Een oppervlak van bijvoorbeeld 50x100cm is al 5 liter per cm. Dus met 2cm ben je al aan de 10 liter. Dat is een emmer vol. Meer en je emmer loopt over. Voor mij was het belangrijk omdat als ik ondertussen iets anders ging doen ik vaak vergat dat ik een emmer liet vol lopen. Wat ik ook deed...Ik heb plastic bakken van 30 liter inhoud. Zet je daar je emmer in en het loopt over heb je nog een van 30 liter bij elkaar. Just to be on the safe side.Slim opgelost John.
Hier moet ik iets aan kwijt🙂. Het weer kan al sinds de jaren 50 gemanipuleerd worden. Ik kan mij voorstellen dat dat nu gebeurd. Men wil natuurlijk aquariumhouders binnenshuis houden zodat zij meer aandachtLekker bezig John maar goed daar is het dan ook wel weer voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.