Je bedoeld dat ze een verfijnde smaak hebben dus(Ze lijken @jessicapilon wel)
Je bedoeld dat ze een verfijnde smaak hebben dus(Ze lijken @jessicapilon wel)
Zo, ik ben vandaag bij verduijn geweest. Ik heb wel vier verschillende regenboogvissen gezien, maar de praecox was er niet bij. Dat hou ik in gedachten voor een volgende keer. Ik heb nuDergelijke zwembaden worden gebruikt om paarden fysiotherapie te geven.
Over de praecox kan ik je wel wat vertellen, ik heb ze zelf. Ze zijn actief, maar niet van die forensen. Ik heb ze in een 1.20 bak op kamertemperatuur (de waterthermometer zegt 24C, maar dat geloof ik niet helemaal, 22C zal meer in de richting zijn.) Ze willen graag wat dichtere beplanting om eitjes in af te zetten, dat gaat bij jou geen probleem zijn. Ik heb ze op kraanwater, dat hier ongeveer pH 7 heeft, en redelijk zacht is.
Ze eten granulaat en diepvriesvoer, groenvoer zijn ze niet erg in geïnteresseerd. (Ze lijken @jessicapilon wel). Ze bemoeien zich zo goed als niet met de andere bewoners en zwemmen voornamelijk in het middengebied van de bak.
Ach John je bent niet perfect maar dat is niemand toch en een vautje in je schrijven is niet erg hoor. Als ik je daar telkens op moet wijzen dan ben je ook snel flauw van me😉Ik wil af en toe iets kwijt. Ik zie dat ik voor de zoveelste keer jouw heb neer gezet in plaats jou. Ik weet dat het fout is, maar het zit bij mij er gewoon ingebakken.
Geloof me, ik word moe van mezelf. Zo zijn er meer dingen die alsmaar terug komen. BV aan de kassa als iets 5 Euro kost leg ik twee munten van 2 Euro neer in
de veronderstelling dat het 5 Euro is. Als ik er bewust aan denk gebeurd dat niet.
Ja. Met 20 Eurocent munten heb ik dat ook als ik mijn gedachten er niet bij heb. Maar goed, andere dingen zie ik dan weer wel. Tot een 3/4 jaar deelde ik info van een
Gratis tip: leg als je 22,50 moet betalen geen briefje van 20 neerleggen John. Vroeger hadden we die van 25 maar ja die zijn uit de roulatie hoor😉
Ik kan me voorstellen dat je voor 5 euro 2 munten neerlegd want ja voorheen hadden we de rijksdaalder natuurlijk.
Volgens mij zijn wij daar al lange tijd vrienden😉Ja. Met 20 Eurocent munten heb ik dat ook als ik mijn gedachten er niet bij heb. Maar goed, andere dingen zie ik dan weer wel. Tot een 3/4 jaar deelde ik info van een
aantal mensen op facebook. Dat blijft meestal niet lang staan. Maar gelukkig wel in mijn tijdlijn. Soms deel ik nog iets. Als er mensen zijn die dat interessant vinden
kun je facebookvriendje van mij worden.
Ja John. Dat klopt.Volgens mij zijn wij daar al lange tijd vrienden😉
Ja. Die heeft bij mij een streepje voor 🙂Die achterste is in carnavalstenue denk ik
Dank je Lysia. Dat vind ik fijn om te horen.Mooie visjes hoor en leuk om mee te genieten van jouw genieten van ze.
Drie weken. Hangt ook een beetje af van de temperatuur. Wat ik vroeger deed was de datum opschrijven dat ze net eieren in hun bek hadden. Dan zo een beetjeHoelang hebben die ze gemiddeld in de bek John?
Ja, dat klopt. Ze zijn niet allemaal precies dezelfde kleur. Deze twee foto`s zijn van dezelfde camera en lens genomen. Sommige vissen gaan een beetje de kant van oranje heen.Zit er zo'n kleurverschil tussen die 2 mannen of is dat de invloed van de camera?
Een crop camera. Vroeger hadden veel camera`s met filmrolletjes een negatief formaat van 24x36mm. Dit was kleinbeeld. In de digitale wereld waar het filmrolletje vervangen werdWat is een crop camera dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.